GO96 – nowy produkt w ofercie Gemius SA i IIBR

Opublikowano: 18 sierpnia 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

Gemius SA oraz Interaktywny Instytut Badań Rynkowych (IIBR) wprowadzają na rynek badanie GO96 – ogólnopolskie badanie sondażowe typu omnibus o najkrótszym czasie realizacji na rynku. Od momentu złożenia zamówienia wyniki gotowe są w ciągu 96 godzin.

Robert ZarychtaGO96 – nowy produkt w ofercie Gemius SA i IIBR

Zbuduj swoją markę w sieci

Opublikowano: 10 kwietnia 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Pracujący internauci postrzegają obecność w serwisach społecznościowych dla profesjonalistów jako sposób na znalezienie nowej pracy, ale tylko co trzeci użytkownik zdecydowałby się na zamieszczenie linku do swojego profilu w CV – to wnioski z badania przeprowadzonego przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych (IIBR) i serwis społecznościowy Profeo.pl.

Robert ZarychtaZbuduj swoją markę w sieci

Rzadziej myślimy o zmianie pracy

Opublikowano: 24 marca 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , ,

Większość Polaków jest zadowolona z aktualnego miejsca pracy. Jednak trudna sytuacja na rynku pracy i rosnące bezrobocie przekładają się na obawy związane z bezpieczeństwem i stabilnością zatrudnienia – to wnioski z badania „Satysfakcja z pracy 2009”, przeprowadzonego już po raz czwarty przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych (IIBR) oraz portal rekrutacyjny Pracuj.pl.

Hanna LaskowskaRzadziej myślimy o zmianie pracy

iPhone po polsku

Opublikowano: 30 lipca 2007. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Szum medialny, który w Stanach Zjednoczonych wytworzył się wokół iPhone’a, dotarł również do Polski. Jak wynika z badania Interaktywnego Instytutu Badań Rynkowych (IIBR), o nowym gadżecie firmy Apple słyszało niemal 60 proc. młodych Polaków. Obecnie na polskim rynku urządzenie można nabyć przede wszystkim na aukcjach internetowych. Oficjalna sprzedaż iPhone’a w Polsce rozpocznie się prawdopodobnie pod koniec 2007 roku, jednak już …

Hanna LaskowskaiPhone po polsku