ISO 9001

BOK w home.pl czynny 24h na dobę

17 października home.pl uruchomił całodobowe wsparcie techniczne dla klientów usług hostingowych i domen internetowych. Użytkownicy usług home.pl mogą kontaktować się z konsultantami Biura Obsługi Klienta 24 godziny i 7 dni w tygodniu poprzez infolinię, czat oraz pocztę elektroniczną. Uruchomienie całodobowego wsparcia technicznego to kolejny element strategii home.pl dotyczącej usprawnienia procesów związanych z obsługą Klientów. W […]

BOK w home.pl czynny 24h na dobę więcej »

Home.pl kończy rok dużym zyskiem

home.pl, dostawca usług internetowych, osiągnął w 2004 roku najlepsze wyniki finansowe w swojej historii. Planuje utrzymanie wysokiego wzrostu przychodów w bieżącym roku. Wartość sprzedaży usług home.pl wzrosła w ubiegłym roku o 48 proc. i wyniosła 9,85 mln zł. Spółka wykazała w tym czasie zysk brutto w wysokości 3,20 mln zł. Wynik ten uległ poprawie o

Home.pl kończy rok dużym zyskiem więcej »

Certyfikat ISO 9001 dla home.pl

home.pl, dostawca usług internetowych, otrzymał certyfikat jakości ISO 9001 w zakresie świadczenia usług webhostingowych, rejestracji i utrzymania domen oraz projektowaniem serwisów internetowych. Certyfikacji podlegały wszystkie procedury związane ze świadczeniem usług webhostingowych (utrzymywanie serwisów internetowych i kont e-mail), rejestracją i utrzymaniem domen internetowych oraz projektowaniem serwisów internetowych. Audyt certyfikacyjny przeprowadzony przez TUV Rheinland Polska potwierdził najwyższą

Certyfikat ISO 9001 dla home.pl więcej »

Scroll to Top