Hypermedia luksusowo dla Lenor Parfumelle

Opublikowano: 1 listopada 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , ,

Koncern Procter &Gamble powierzył agencji komunikacji i marketingu interaktywnego Hypermedia (Isobar Polska), opracowanie strategii związanej ze stworzeniem regionalnego template’u strony internetowej do najnowszej linii zapachowych produktów do płukania marki Leonor.

Hanna LaskowskaHypermedia luksusowo dla Lenor Parfumelle

Hypermedia wygrywa w przetargu Telefonii DIALOG

Opublikowano: 16 lipca 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , ,

Agencja komunikacji i marketingu interaktywnego Hypermedia (Isobar Polska) powiększyła swoje portfolio o kolejnego klienta – Telefonię DIALOG SA. Konkurs trwał od kwietnia br. i obejmował koncepcję, wizualizacje i rozwiązania technologiczne nowej platformy webowej Dialog.pl.

Tomasz UchańskiHypermedia wygrywa w przetargu Telefonii DIALOG

Hypermedia rozbudowuje dział kreatywny o kompetencje ATL

Opublikowano: 8 maja 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

Agencja Hypermedia (ISOBAR Polska), uruchomiła specjalny zespół kreatywny, dedykowany do działań ATL zintegrowanych w ramach komunikacji marketingowej. W skład teamu wchodzi Artur Marcinkowski i Marcin Wojtulewicz, osoby z bogatym doświadczeniem z dużych agencji ATL-owych. Obaj objęli stanowiska creative direktor-ów w Hypermedia. Zespołem będzie zarządzała Agata Kusińska, co-managing director.

Hanna LaskowskaHypermedia rozbudowuje dział kreatywny o kompetencje ATL