Jesienna oferta reklamowa Wirtualnej Polski
Od 1 października do 31 grudnia klienci Biura Reklamy Wirtualnej Polski mogą realizować kampanie reklamowe w portalu w nowych cenach. Ruszyła promocja „Jesień 2009”.
Od 1 października do 31 grudnia klienci Biura Reklamy Wirtualnej Polski mogą realizować kampanie reklamowe w portalu w nowych cenach. Ruszyła promocja „Jesień 2009”.
Nowa odsłona serwisu reklama.wp.pl to nie tylko źródło informacji na temat oferty reklamowej Wirtualnej Polski, ale też narzędzie planowania kampanii reklamowych.
Biuro Reklamy Wirtualnej Polski wprowadza nowy cennik reklamowy. Znalazły się w nim m.in. nowe pakiety reklamy nieinwazyjnej – WPSmart i nowe grupy reklamy behawioralnej. Uaktualniona została również lista serwisów, a także zmieniono ceny dniówek na Stronie Głównej WP i na Poczcie WP. Jednocześnie Biuro Reklamy WP dokonuje specjalizacji swoich handlowców zgodnie z rozszerzonym asortymentem narzędzi
Wystartowało największe internetowe radio w Europie – Radio Wirtualnej Polski. Od dziś – przez całą dobę – nadaje Radio Wirtualnej Polski (radio.wp.pl). W tej chwili internauci mają do wyboru cztery stacje z różnymi gatunkami muzycznymi – POP, ROCK, HIP HOP, JAZZ oraz kanały poświęcone muzyce uporządkowanej tematycznie: NOWOŚCI, SAME PRZEBOJE, DO PRACY, DZIECIAK, NASTROJOWO, TYLKO
Od 1 czerwca w WP obowiązuje nowy cennik reklamowy. Główne zmiany w cenniku to: wprowadzenie nowych form reklamowych: – tzw. MegaProdukty, m.in. MegaBillboard, MegaSkyScraper, MegaBox, MegaŚródtekst, MegaSurroundAd w serwisach dostosowanych do rozdzielczości 1024×768; – In-Stream AudioAd – reklama audio przed materiałami dźwiękowymi w serwisie: Wiadomości, Sport i Muzyka. aktualizacja listy serwisów WP oraz linii tematycznych
Uruchomienie na początku stycznia telewizji internetowej skutkuje zmianami w ofercie reklamowej Wirtualnej Polski. Portal wykorzystuje kolejny kanał przekazu, udostępniając reklamodawcom spoty wideo w WPtv oraz pakiety reklam In-Stream VideoAd we wszystkich prezentowanych przez siebie materiałach multimedialnych. „Stawiamy na nowatorskie podejście do sieciowej reklamy. Systematycznie wprowadzamy nowe formy reklamowe i wykorzystujemy dodatkowe, atrakcyjne kanały dotarcia z
Tuż po zmianach w strukturze Biura Reklamy, Wirtualna Polska przedstawia reklamodawcom nową ofertę reklamową. Nowy cennik będzie obowiązywał od 7 marca. Olbrzymi zasięg przekazu reklamowego, przestrzeń reklamowa powiększona o oglądalność Allegro, nowe ceny i zasady emisji reklam, całkiem odmienny od dotychczasowego model sprzedaży powierzchni reklamowej w serwisie Poczta.wp.pl – to zaledwie kilka spośród szeregu zmian wprowadzonych