A.pl wchodzi do Bydgoszczy

Opublikowano: 23 marca 2011. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Bydgoszcz jest trzecim po Warszawie i Olsztynie miastem, w którym działają już delikatesy internetowe A.pl. Partnerem A.pl jest Grupa Bomi, właściciel popularnej sieci delikatesów o tej samej nazwie.

Hanna LaskowskaA.pl wchodzi do Bydgoszczy

Delikatesy internetowe A.pl teraz w Olsztynie

Opublikowano: 13 grudnia 2010. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

W grudniu, delikatesy internetowe a.pl rozpoczęły działalność w drugim po Warszawie mieście. Oferta dla mieszkańców Olsztyna to niemal 10 000 produktów. Partnerem A.pl jest Grupa Bomi, właściciel popularnej na Warmii i Mazurach sieci sklepów RAST.

Hanna LaskowskaDelikatesy internetowe A.pl teraz w Olsztynie

Mobilna promocja A.pl

Opublikowano: 24 lipca 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Kierowcy stojący w warszawskich korkach mogą od niedawna odnieść z tego powodu korzyści. Wszystko dzięki delikatesom internetowym A.pl, które wprowadziły właśnie nową samochodową promocję.

Hanna LaskowskaMobilna promocja A.pl

Świeże produkty coraz częściej kupowane w sieci

Opublikowano: 17 czerwca 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

W Internecie Polacy najchętniej kupują napoje butelkowane i towary sypkie. Choć prawie połowa zapytanych deklaruje jednocześnie, że obawia się nabyć w sieci mięso i pieczywo, to jednak sprzedaż tego typu produktów stale rośnie – podaje internetowy sklep spożywczy A.pl

Hanna LaskowskaŚwieże produkty coraz częściej kupowane w sieci

Lepiej kupować żywność w Internecie?

Opublikowano: 4 lutego 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Jabłko kupione w tradycyjnym supermarkecie przechodzi średnio przez ręce 11 osób, zanim trafi do kuchni nabywcy. Ten sam towar zamówiony w Internecie dotykany jest tylko 3 razy, wynika z badań amerykańskiego internetowego sklepu spożywczego Homegrocer.com.

Hanna LaskowskaLepiej kupować żywność w Internecie?

Action S.A. stawia na specjalizację A.pl

Opublikowano: 12 grudnia 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

A.pl, spółka córka giełdowej firmy Action S.A., zmieniła profil działalności i odświeżyła wygląd istniejącej od roku internetowej galerii handlowej A.pl. Strona określana mianem delikatesów internetowych będzie specjalizowała się w sprzedaży artykułów pierwszej potrzeby do domu i biura. Zmiany widać na pierwszy rzut oka. Na nowym froncie sklepu pojawiły się żywe i bardziej przyjazne użytkownikom barwy. Zmieniono nawigację i sposób prezentacji …

Hanna LaskowskaAction S.A. stawia na specjalizację A.pl