Jarosław Betlej

Bajkowe AHA w Internecie

Agencja Reklamowa AHA stworzyła nową 'bajkową’ stronę internetową. Wizualna kreacja, która znajduje się pod domeną www.aha.com.pl została zainspirowana surrealistycznym światem bajkowych dzieł Salvadora Dali. Agencja stworzyła ekscentryczny obraz będący zarazem drzwiami do kolejnych odsłon strony. Witryna, umożliwia przegląd Wybranych Dzieł AHA, oraz, co zasługuje na szczególną uwagę, prezentuje Atelier Perełek Agencji. Na www.aha.com.pl można zapoznać […]

Bajkowe AHA w Internecie więcej »

Estimage PR odświeża swoją wwwizytówkę

’Dokonując aktualizacji naszej strony chcieliśmy sprawić, by jeszcze bardziej oddawała filozofię firmy – budowanie Brandów poprzez niekonwencjonalne rozwiązania. O tym co robimy nie mówimy wprost … bo jak słowami przekonać do niekonwencjonalności? Chcemy, by odwiedzający ją poczuł.- mówi Jarosław Betlej Prezes Grupy Komunikacyjnej AHA (do której należy agencja Estimage PR). Na zaktualizowanej stronie Estimage PR

Estimage PR odświeża swoją wwwizytówkę więcej »

Zmiany w AHA

Grupa komunikacyjna AHA obiera nową drogę działania na rynku komunikacyjnym. Wspólna wizja, ale pełna niezależność w działaniu. Nowy rok AHA rozpoczęła od reorganizacji i zbudowania nowej struktury. „Naszym celem jest przełamywanie standardów w komunikacji oraz kreatywność na najwyższym poziomie” – mówi Jarosław Betlej, prezes AHA. „Nasza filozofia towarzyszy nam na co dzień, w życiu zawodowym

Zmiany w AHA więcej »

AHA fascynuje Gentlemanem

Agencja AHA przygotowała dla miesięcznika Gentleman kampanię reklamową. Kampania rusza wraz z wejściem na rynek wrześniowego numeru magazynu. AHA stworzyła koncepcję „Gentlemana nowej generacji”. Kampania reklamowa ma na celu zbudowanie nowego wizerunku magazynu – miesięcznika dla ludzi nowoczesnych i niekonwencjonalnych. Jest skierowana zarówno do dotychczasowych czytelników, jak również do wszystkich osób zainteresowanych podobną tematyką. Przekaz

AHA fascynuje Gentlemanem więcej »

AHA tworzy „Gentlemana” nowej generacji

We wrześniu 2002 „Gentleman” ukaże się po raz pierwszy w nowej formule. Zdaniem wydawców magazynu, dzięki nowoczesnej szacie graficznej i zmianom wewnętrznym, pismo ma dać początek nowej generacji czasopism na rynku. – „Gentleman” nowej generacji to magazyn aspirujący do światowego poziomu. Zmiany mają podkreślić jego filozofię – komentuje Jarosław Betlej, Prezes Agencji AHA. – Pismo

AHA tworzy „Gentlemana” nowej generacji więcej »

Scroll to Top