Jak to jest z JaroslawKaczynski.pl?

Opublikowano: 24 czerwca 2010. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Na początku czerwca napisaliśmy o aukcji bardzo politycznej domeny. JaroslawKaczynski.pl trafił na Allegro. 3 czerwca doszło do zaciętej aukcji między kilkoma licytującymi i ostatecznie doświadczony (4569 ocen) allegrowicz zapłacił 100 000 zł za domenę z nazwiskiem byłego premiera a teraz kandydata na prezydenta. Jeśli transakcja była realna to jest to czwarta najdroższa domena .pl w historii.

aznews.plJak to jest z JaroslawKaczynski.pl?

Kto wygrywa w I turze? – sondaż wśród internautów

Opublikowano: 29 kwietnia 2010. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Przedwyborczą ankietę przeprowadził portal Money.pl. Aby sprawdzić, jak wraz z tokiem kampanii wyborczej zmieniają się preferencje internautów, badanie będzie cyklicznie powtarzane aż do wyborów. Jak wyglądałyby wybory, gdyby głosowali tylko internauci?

Hanna LaskowskaKto wygrywa w I turze? – sondaż wśród internautów

Mordo ty moja…

Opublikowano: 3 stycznia 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Na Słownik 2007, czyli hasła, które wdarły się przebojem do języka polskiego i zrobiły wielkie kariery medialne, głosowało ponad 90 tysięcy internautów Wirtualnej Polski. Niekwestionowanym zwycięzcą zostało wyrażenie „Mordo ty moja” – laur pierwszeństwa przyznało mu aż 45% użytkowników WP. Na drugim miejscu, ale jedynie z wynikiem 16%, uplasowała się „oczywista oczywistość” autorstwa byłego premiera Jarosława Kaczyńskiego. Trzecie, zaszczytne miejsce …

Hanna LaskowskaMordo ty moja…

NewsPoint: Kampania negatywna w liczbach

Opublikowano: 4 października 2007. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , ,

NewsPoint wraz z firmą Newton PL przygotował kolejny raport na temat polityków i partii politycznych, które w trzecim tygodniu kampanii wyborczej (22 – 28 września) najczęściej pojawiały się w polskich mediach papierowych oraz online. Analiza potwierdza negatywny charakter kampanii – najwięcej publikacji o kandydatach i partiach, niezależnie od opcji politycznej, dotyczy wydarzeń o charakterze niezdrowej sensacji, afer, wyzwisk i zarzutów. …

Hanna LaskowskaNewsPoint: Kampania negatywna w liczbach

Roman atrakcyjniejszy niż Allegro?

Opublikowano: 2 sierpnia 2007. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , , , ,

NetSprint.pl przygotował raport na temat osób, marek i wydarzeń najczęściej opisywanych przez polskie media online w pierwszym półroczu 2007. Raport potwierdza, że kontrowersyjność oraz częste konflikty są najskuteczniejszymi sposobami na popularność. Jedna z największych w Polsce firm z branży e-commerce – Allegro.pl – pojawia się w polskim Internecie niemal 20 razy rzadziej niż partia Prawo i Sprawiedliwość. Biznes budzi największe …

Hanna LaskowskaRoman atrakcyjniejszy niż Allegro?

Raport 3razy4 PRESS-SERVICE Monitoring Mediów

Opublikowano: 10 lutego 2006. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

Od początku 2006 roku firma PRESS-SERVICE rozpoczyna publikację raportów przedstawiających zestawienie 3 najważniejszych wydarzeń i osób w 4 kategoriach. Raport prezentuje obszary i tematy, w których media w Polsce wykazują największe zainteresowanie, a ranking wskazywać będzie na najbardziej popularne wydarzenie, polityka, sportowca i biznesmena w danym miesiącu. O pozycji w zestawieniu decyduje ilość informacji prasowych, jaka ukazała się na dany …

Sylwester KozakRaport 3razy4 PRESS-SERVICE Monitoring Mediów