Jarosław Wojczakowski

Vivid Games opublikował raport za 2021 rok – Real Boxing wygenerował aż 63% przychodów

Sprzedaż za cały 2021 to ponad 24 mln zł. Wynik netto, w związku z istotnymi odpisami zapowiedzianymi przez Spółkę w lutym, wynosi –14,86 mln zł. W związku z odpisami, amortyzacja, bezpośrednio obciążająca wynik, zmniejszy się w 2022 o 2 mln zł. Obecnie Spółka skupia się na dalszym rozwoju portfolio. Kluczowe pod kątem potencjału komercyjnego i

Vivid Games opublikował raport za 2021 rok – Real Boxing wygenerował aż 63% przychodów więcej »

Vivid Games podsumowuje trzeci kwartał i przedstawia strategię do 2025

Vivid Games skupia się obecnie na dalszym rozwoju. Inwestuje w uczenie maszynowe, analitykę oraz płatne pozyskiwanie użytkowników, jako kluczowe obszary wspierające efektywną monetyzację gier. Celem Spółki do 2025 roku jest generowanie miesięcznych przychodów na poziomie ok. 3,9 mln USD. Spółka planuje wydać w 2023 roku tytuł bazujący na meta-grze Real Boxing 2, a do 2025

Vivid Games podsumowuje trzeci kwartał i przedstawia strategię do 2025 więcej »

Vivid Games przedstawia wyniki za pierwsze półrocze – przychody na poziomie 10 mln zł

Vivid Games przedstawił wstępne wyniki za czerwiec i szacunki wyników za pierwsze półrocze. Spółka w ostatnim miesiącu wygenerowała 1,62 mln zł przychodu i zmniejszyła stratę wobec wyniku za maj, do poziomu 0,3 mln zł. Przychody za pierwsze półrocze to niemal 10 mln zł, a EBITDA niemal 1,5 mln zł.. W czerwcu utrzymaliśmy przychody na poziomie

Vivid Games przedstawia wyniki za pierwsze półrocze – przychody na poziomie 10 mln zł więcej »

Vivid Games podsumował 2020 rok: rekordowe przychody i rozwój Machine Learning

Vivid Games wypracował skonsolidowane przychody ze sprzedaży na rekordowym poziomie ponad 27 mln zł i wygenerował w 2020 roku niemal 3 mln zł zysku operacyjnego, wynika z opublikowanego raportu rocznego za 2020 rok. Wyniki nie odbiegają istotnie od zaprezentowanych przez spółkę w styczniu wstępnych rezultatów. W najbliższych miesiącach spółka planuje skupić się na pozyskaniu do

Vivid Games podsumował 2020 rok: rekordowe przychody i rozwój Machine Learning więcej »

Scroll to Top