Jerzy Olędzki

Piar.pl wraca do sieci

Magazyn Piar.pl przez 32 miesiące towarzyszył rozwojowi branży public relations w Polsce. Przez ten czas w ponad 320 artykułach na 1600 stronach udało się zgromadzić materiały o trendach, studiach przypadków i postaciach, które tworzyły – i nadal tworzą – rynek PR-u w kraju i poza jego granicami. Od dziś agencja Prelite Public Relations, wydawca tytułu Piar.pl, udostępnia internautom na swojej stronie www.prelite.pl archiwum wydań tego dwumiesięcznika – zbiór wartościowej i nadal aktualnej wiedzy dla ludzi nauki i biznesu.

Po pierwszym dniu II Kongresu PR

“Ostatni wielbłąd padł dzisiaj w południe” – tym zdaniem znanego pisarza powieści sensacyjnych, Kena Folletta, Tomasz Kamel, popularny dziennikarz i prezenter telewizyjny, przekonywał gości Kongresu o nieodzowności budowania napięcia i konieczności przemyślanego konstruowania wystąpień publicznych. Kamel podzielił się z uczestnikami II Kongresu Public Relations swoim przepisem na dobrą autoprezentację. Zdaniem gościa specjalnego Kongresu kluczy do …

Po pierwszym dniu II Kongresu PR więcej »

Przewiń do góry