Jolanta Zaczek

ACR: nie kupuj reklamy, kupuj jej efekty

Dom mediowy ACR, należący do grupy K2 Internet zaoferował usługi z zakresu tzw. „Performance Marketingu”, czyli działań reklamowych w Internecie ukierunkowanych na wywołanie konkretnej i mierzalnej reakcji odbiorców, jak na przykład wypełnienie formularza na stronie www, lub zakup produktu on-line. Istotą Performance Marketingu jest przeniesienie na dom mediowy pełnej odpowiedzialności za wyniki kampanii w Internecie. […]

ACR: nie kupuj reklamy, kupuj jej efekty więcej »

Kampania e-reklamowa ACR dla SANITEC Koło

Różnorodne formy reklamowe, unikalny system monitoringu Urchin Google oraz mediaplan zaprojektowany na kilka milionów kontaktów to nowa strategia e-mediowa SANITEC Koło przygotowana przez ACR S.A. Głównym założeniem kampanii jest wypromowanie konkretnych produktów SANITEC Koło: wanien Bolero i Prymus marki Koło oraz kabin prysznicowych Panda. Jest to nowe podejście w e-promocji produktów sanitarnych, przybierającej dotychczas głównie

Kampania e-reklamowa ACR dla SANITEC Koło więcej »

K2 tworzy interaktywny dom mediowy

25 maja br. działalność operacyjną rozpoczął nowy dom mediowy ACR S.A. , specjalizujący się w planowaniu i realizacji kampanii reklamowych w Internecie. Założycielem i głównym udziałowcem spółki jest K2 Internet S.A. , a jej Dyrektorem Zarządzającym została Jolanta Zaczek, wcześniej odpowiedzialna za strategiczne wykorzystanie Internetu w komunikacji marketingowej największych firm w zespole Media Contacts (część

K2 tworzy interaktywny dom mediowy więcej »

Scroll to Top