Joost

Tonący Joost chwyta się rynku B2B

Dla Joost to chyba już koniec. Jeden z najbardziej dynamicznych i obiecujących serwisów 2007 roku dziś przegrywa walkę o konsumenta wideo online. Mike Volpi, dyrektor generalny, ustępuje, firma zwalnia większość załogi, a co najważniejsze, zmienia także swój profil. Rezygnując z dostarczania produktu użytkownikom prywatnym, będzie teraz dostarczać technologię dla firm medialnych.

Joost zmienia strategię

Joost, wdrożony przez twórców Kazaa i Skype system dystrybucji wideo w internecie, oddaje pole YouTube. Obecnie firma prowadzona przez Niklasa Zennströma i Janusa Friisa ma zamiar postawić na klienta biznesowego – pisze Gazeta Wyborcza.

[szybko] $45 mln dla Joost

Joost – internetowa telewizja – otrzyma $45 mln dofinansowania od Sequoia Capital, Index Ventures, CBS, Viacom oraz chiński miliarder Li Ka-shing.

Przegląd prasy 2007-01-17

Obroty Allegro równe hipermarketom Założyciele Skype zrobią konkurencję YouTube Motorola kupiła sobie firmę za 3,9 mld USD Nowa bramka GSM w sieci Era Darmowe i bezproblemowe wypalanie płyt Comarch dla T-Mobile PIT.pl uruchamia e-Porady podatkowe Obroty Allegro równe hipermarketom Aż 2,5 mld zł wydali kupujący na największym polskim serwisie aukcyjnym Allegro.pl. Ten internetowy serwis wyrósł …

Przegląd prasy 2007-01-17 więcej »

Przewiń do góry