Jupiter Research

NetSprint Site – nowy produkt wyszukiwawczy

W rok po wprowadzeniu NetSprint Intranet, spółka NetSprint.pl startuje ze sprzedażą nowego produktu wyszukiwawczego. NetSprint Site jest wyszukiwarką witryn sprzedawaną w modelu licencyjnym i ASP. Umożliwi to efektywne kosztowo korzystanie z aplikacji zarówno przez korporacje, jak i firmy z sektora MSP. NetSprint Site to kolejny produkt wyszukiwawczy oferowany przez NetSprint.pl. Kryjąca się pod tą nazwą […]

NetSprint Site – nowy produkt wyszukiwawczy więcej »

Jak zarabia się w sieci – po konferencji

W dniu wczorajszym w Hotelu Marriott w Warszawie odbyła się konferencja pt. ’Jak zarabia się w sieci? – czyli wyniki unikalnych badań rynku e-commerce w Polsce, Europie Zachodniej i USA’. Spotkanie zorganizował portal Money.pl. Na konferencji zaprezentowane zostały, po raz pierwszy w Polsce, wyniki badania Jupiter Research przygotowanego na zlecenie Money.pl. Firma badawcza Gemius SA przedstawiła rezultaty

Jak zarabia się w sieci – po konferencji więcej »

VideoMail – spoty reklamowe z TV w mailu

Według ostatniego raportu Jupiter Research, coraz częściej rezygnujemy z oglądania telewizji na rzecz surfowania po sieci. W takiej sytuacji reklamodawcy zauważają, że Internet to coraz lepsze narzędzie komunikacji i sposób dotarcia do potencjalnych konsumentów z ofertą czy usługą, którą mają do zaoferowania. Dodatkowym atutem Internetu jako medium są jego możliwości reklamowe. Potwierdzeniem tego jest możliwość

VideoMail – spoty reklamowe z TV w mailu więcej »

Scroll to Top