JupiterResearch

Blogi, porównywarki i Amazon vs strategie konsumenckie Amerykanów

Obserwowanie amerykańskiego rynku internetowego jest ważne i interesujące z kilku powodów. Najważniejszy jest jednak najprostszy – możemy uczyć się na zmianach jakie tam zachodzą jest bowiem bardzo prawdopodobne, że prędzej, czy później czeka nas ta sama droga. Dziś trochę na temat blogów i zakupów w sieci. Amerykańscy internauci uwielbiają robić zakupy w sieci. Niektórzy z […]

Blogi, porównywarki i Amazon vs strategie konsumenckie Amerykanów więcej »

Komu najbardziej ufają internetowi konsumenci? Sobie samym.

Popularny serwis eMarketer.com poinformował o rosnącym wpływie internetowych konsumentów na decyzje zakupowe innych użytkowników sieci. Z przytaczanych danych wynika między innymi, że konsumenci online trzy razy częściej ufają opinii innych użytkowników niż reklamie. W swoim opracowaniu eMarketer.com powołuje się między innymi na raport Edelmana „Trust Barometr”, który mówi, że dla internetowych konsumentów najbardziej wiarygodnym źródłem

Komu najbardziej ufają internetowi konsumenci? Sobie samym. więcej »

Scroll to Top