Justyna Niedzielska

Inwestycje.pl: W co inwestować w 2009 roku?

Globalny kryzys finansowy, z którym mamy obecnie do czynienia, zmusza inwestorów do całkowitej przebudowy swoich portfeli inwestycyjnych oraz zmiany strategii pomnażania oszczędności. Burzliwe wydarzenia ostatnich miesięcy zachwiały dotychczasowym ładem, co na własnej skórze odczuli miliarderzy, których fortuny topniały w zastraszającym tempie. Doświadczenia minionego roku skłoniły wiele osób do opowiedzenia się po stronie bezpieczniejszych, ale i mniej zyskownych metod lokowania kapitału.

Inwestycje.pl: W co inwestować w 2009 roku? więcej »

Inwestycje.pl: Zmiany w bankowości dla klientów indywidualnych

Serwis Inwestycje.pl przygotował raport tygodniowy: Zmiany w bankowości dla klientów indywidualnych. 1 grudnia 2008 r. ING Bank Śląski uprościł ofertę kart przedpłaconych Maestro. Dziewięć typów kart zastąpił jedną kartą, którą wyposażył w chip zwiększający bezpieczeństwo użytkowania. Karta posiada ponadto nowe funkcjonalności, umożliwiające dokonywanie wpłat gotówkowych we wpłatomatach banku, oraz zmienianie dziennych limitów dla transakcji gotówkowych

Inwestycje.pl: Zmiany w bankowości dla klientów indywidualnych więcej »

35 tys. zł za 30 – sekundową reklamę

300 – 22 500 zł w TVN-ie i od 700 do 35 300 zł w TVP1 – ile kosztuje dzisiaj reklama telewizyjna? Serwis inwestycje.pl postanowił sprawdzić ile reklamodawca musi zapłacić za reklamę swojego produktu w telewizji. Pomimo dynamicznego rozwoju nowych mediów reklamowych (zwłaszcza Internetu), palma pierwszeństwa na rynku reklamowym w dalszym ciągu należy do telewizji.

35 tys. zł za 30 – sekundową reklamę więcej »

Scroll to Top