Kabaret Moralnego Niepokoju

K2 z Gazeta.pl nie tylko w internecie

K2 Internet wspólnie z portalem Gazeta.pl przygotowało kampanię „Kto reklamuje Gazeta.pl? Portal od nowa.”. Tym razem K2 stworzyło nie tylko kampanię internetową, ale również hasło „Portal od nowa”, pomysł na kampanię outdoorową, a także zajęło się produkcją skeczów reklamowych, co jest pierwszym takim działaniem agencji od momentu jej powstania. Pomysł kampanii wyszedł od Dominika Kaznowskiego, […]

K2 z Gazeta.pl nie tylko w internecie więcej »

PKO BP na Mistrzostwach Świata z HYPERmedia

HYPERmedia przygotowała dla PKO Banku Polskiego serwis poświęcony Mistrzostwom Świata w Piłce Nożnej. Miejsce Szaranowicza, Gmocha czy Borka zajął Kabaret Moralnego Niepokoju, który, z charakterystyczną dla swojego poczucia humoru ironią, komentuje najważniejsze spotkania Mundialu. „Chyba najbardziej trafnie, to, co dzieje się na boisku mogą ocenić sami kibice. Uznaliśmy, ze najlepszą prowokacją fanów piłki nożnej do

PKO BP na Mistrzostwach Świata z HYPERmedia więcej »

Scroll to Top