Katarzyna Zubrzycka

Premium Club nowym klientem SARE

Program lojalnościowy Premium Club do prowadzenia działań e-mail marketingowych wybrał system SARE. O wyborze platformy zdecydował m.in. fakt spełniania przez SARE restrykcyjnych wymagań GIODO dotyczących ochrony danych osobowych. – Dzięki SARE zyskaliśmy nowe medium w komunikacji z Uczestnikami naszego programu. Potrzebowaliśmy prostego w obsłudze systemu, pozwalającego na samodzielne wysyłanie e-mailingów i sprawnie generującego raporty. SARE […]

Premium Club nowym klientem SARE więcej »

INTERIA.PL patronem Premium Club

Portal INTERIA.PL został wyłącznym Patronem Internetowym Premium Club – wielopartnerskiego programu lojalnościowego. W ramach współpracy INTERIA.PL przygotowała specjalną ofertę – 20% zniżki – na wybrane produkty i usługi dla Uczestników programu, dostarcza nagrody do katalogu oraz wykonała nową wersję serwisu premiumclub.pl i zapewnia jego hosting. Współpracować też będzie w zakresie rozwoju i promocji witryny internetowej

INTERIA.PL patronem Premium Club więcej »

Scroll to Top