Kindle z reklamami
Firma Amazon przedstawiła tańszą, kosztującą 114 dolarów wersję Kindle, czytnika elektronicznych publikacji. Użytkownikom urządzenia – w zamian za niższą cenę – wyświetlane będą reklamy.
Firma Amazon przedstawiła tańszą, kosztującą 114 dolarów wersję Kindle, czytnika elektronicznych publikacji. Użytkownikom urządzenia – w zamian za niższą cenę – wyświetlane będą reklamy.
Firma Amazon nie dzieli się chętnie danymi sprzedaży swojego czytnika e-booków Kindle. Ilość sprzedanych urządzeń pozostawała nieznana. Jednak według najnowszego raportu, do klientów w tym roku trafić ma ok. 8 mln sztuk czytnika.
Dla rynku e-booków to z pewnością ważna informacja. W każdym z trzech ostatnich miesięcy sprzedaż elektronicznych książek przewyższyła sprzedaż papierowych książek w twardych okładkach, a różnica w ilości sprzedanych sztuk stale się powiększa, poinformował koncern Amazon.
Amazon: sprzedajemy więcej e-booków niż książek w twardych oprawach więcej »
Amazon ogłosił, że już niedługo wprowadzi odświeżoną wersję swojego czytnika e-booków. Jest również dobra wiadomość dla Polaków – firma zapowiedziała wprowadzenie Kindle do ponad 100 krajów, w tym także nad Wisłę. Czy będziemy świadkami e-bookowej wojny? W grudniu swoje urządzenie chce bowiem zaprezentować Kolporter.
Kindle wchodzi na polski rynek – będzie wojna e-bookowa ? więcej »
Pogłoski o pojawieniu się następcy jednego z najbardziej znanych przenośnych urządzeń do czytania e-booków, czyli Amazon Kindle, rozgrzewały jego fanów od dawna. Dziś już jest – oficjalnie, premierowo, ale czy rewolucyjnie? Przedstawiamy Wam Kindle 2.
Optoma Pico, miniaturowy projektor do telefonów komórkowych, urządzeń PDA, czy przenośnych odtwarzaczy multimedialnych, został uznany przez jeden z najbardziej opiniotwórczych tygodników na świecie, Time, gadżetem roku 2008.
Według serwisu paidContent jedna z największych na świecie księgarni internetowych – Amazon.com – przejmie firmę Audible, specjalizującą się w produkcji audiobooków. Transakcja zostanie domknięta w drugim kwartale 2008 roku. Jej wartość ocenia się na 300 milionów dolarów, co daje 11,50 USD za akcję (ponad 20% więcej niż wyniósł wczorajszy kurs zamknięcia Audible na giełdzie Nasdaq).