Baśka z „Klatki B” bloguje
Barbara Kwarc, bohaterka produkowanego przez A2 Multimedia popularnego serialu internetowego „Klatka B”, zaczęła prowadzić wideoblog. Nowy projekt A2 Multimedia dostępny jest pod adresem www.Baska.TiVi.pl.
Barbara Kwarc, bohaterka produkowanego przez A2 Multimedia popularnego serialu internetowego „Klatka B”, zaczęła prowadzić wideoblog. Nowy projekt A2 Multimedia dostępny jest pod adresem www.Baska.TiVi.pl.
W dniu 18 kwietnia 2009 roku odbędzie się we Wrocławiu pierwszy zlot fanów „Klatki B” – serialu internetowego emitowanego na www.tivi.pl. Spotkanie – połączone z nieemitowanymi dotąd materiałami „making of” oraz niepublikowanymi nigdy fragmentami serialu – zostanie zorganizowane we wrocławskim klubie Niskie Łąki, przy ulicy Ruskiej 46c.
ATM Grupa po raz 14. prezentuje swoją ofertę produktową podczas Międzynarodowych Targów Telewizyjnych w Cannes. Podczas wiosennej edycji imprezy MIPTV po raz pierwszy w portfolio producenta pojawił się serial telewizyjny „Ranczo” oraz dwie produkcje internetowe: „Klatka B” oraz „Pitu Pitu”. Targi w Cannes potrwają do 3 kwietnia 2009 roku.
„Ranczo”, „Klatka B” i „Pitu Pitu” na targach w Cannes więcej »
Pierwszego dnia po opublikowaniu www.efektczekolady.pl serwis odnotował 500 tysięcy unikalnych użytkowników. To kolejny sukces marki która na przestrzeni kilku ostatnich lat regularnie zaskakuje formą swej komunikacji. Serwis jest pierwszym etapem akcji promującej nowy zapach AXE Dark Temtation.
Pierwsza seria „Klatki B” – serialu internetowego emitowanego od czerwca 2008 na www.tivi.pl – okazała się sukcesem. Projekt przyciąga każdego dnia kilkudziesięciotysięczną publiczność. Bardzo aktywni widzowie dokładnie analizują poszczególne odcinki produkcji. Projekt „Klatka B” zrealizował student socjologii, wynajmujący mieszkanie na jednym z blokowisk dużego miasta w Polsce. W trakcie serialu występuje on sporadycznie, widzimy go