Artegence dla świątecznego Knorra
Ponieważ każdy posiłek to okazja, a Boże Narodzenie to okazja wyjątkowa, marka Knorr zdecydowała się uruchomić świąteczny serwis. Za strategię akcji i wszystkie działania w Internecie odpowiada Artegence.
Ponieważ każdy posiłek to okazja, a Boże Narodzenie to okazja wyjątkowa, marka Knorr zdecydowała się uruchomić świąteczny serwis. Za strategię akcji i wszystkie działania w Internecie odpowiada Artegence.
Niecodzienna akcja reklamowa marki Knorr od niedawna prowadzona jest również wśród graczy. Kampanię reklamową przygotowała agencja AdAction.
Agencja Artegence przygotowała dla marki Knorr Gorący Kubek stronę www.tegomitrzeba.pl z grą w „Trzy kubki”. Stronę uruchomioną pod koniec stycznia, w ciągu miesiąca odwiedziło ponad 1 110 000 użytkowników. Serwis internetowy stworzony dla marki Unilevera, wsparty był kampaniami medialnymi w telewizji, radiu, prasie, POS w sklepach oraz kampanią internetową przygotowaną również przez agencję Artegence. Linie
Ruszył serwis Wirtualnej Polski poświęcony Halloween. Użytkownicy – spragnieni mocnych wrażeń – znajdą w nim „przeraźliwe” logodzwonki, „upiorne” gry i „kartki-koszmarki”. Poznają tajniki halloweenowego makijażu, skorzystają z wzorów „mrocznych” masek. Portal przypomina historię Halloween, przybliża też współczesny odpowiednik pogańskiego święta Dziadów – Zaduszki. Internautom, którzy lubią się bać, podpowiada, czym mogą uraczyć zmysły tuż przed