Artegence dla świątecznego Knorra

Opublikowano: 21 grudnia 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Ponieważ każdy posiłek to okazja, a Boże Narodzenie to okazja wyjątkowa, marka Knorr zdecydowała się uruchomić świąteczny serwis. Za strategię akcji i wszystkie działania w Internecie odpowiada Artegence.

Hanna LaskowskaArtegence dla świątecznego Knorra

Strona i kampania dla Knorr Gorący Kubek

Opublikowano: 4 marca 2007. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Agencja Artegence przygotowała dla marki Knorr Gorący Kubek stronę www.tegomitrzeba.pl z grą w „Trzy kubki”. Stronę uruchomioną pod koniec stycznia, w ciągu miesiąca odwiedziło ponad 1 110 000 użytkowników. Serwis internetowy stworzony dla marki Unilevera, wsparty był kampaniami medialnymi w telewizji, radiu, prasie, POS w sklepach oraz kampanią internetową przygotowaną również przez agencję Artegence. Linie kreacyjne internetowej kampanii, która w …

Hanna LaskowskaStrona i kampania dla Knorr Gorący Kubek

Halloween w Wirtualnej Polsce

Opublikowano: 26 października 2006. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Ruszył serwis Wirtualnej Polski poświęcony Halloween. Użytkownicy – spragnieni mocnych wrażeń – znajdą w nim „przeraźliwe” logodzwonki, „upiorne” gry i „kartki-koszmarki”. Poznają tajniki halloweenowego makijażu, skorzystają z wzorów „mrocznych” masek. Portal przypomina historię Halloween, przybliża też współczesny odpowiednik pogańskiego święta Dziadów – Zaduszki. Internautom, którzy lubią się bać, podpowiada, czym mogą uraczyć zmysły tuż przed 31 października – prezentuje na …

Hanna LaskowskaHalloween w Wirtualnej Polsce