Konrad Pankiewicz

Adv.pl partnerem Gemius SA

Firma badawcza Gemius SA oraz agencja interaktywna Adv.pl zawarły w ostatnich dniach umowę o współpracy na zasadach partnerskich. Umowa dotyczy włączenia do oferty Adv.pl rozwiązania badawczego dostarczanego przez Gemius SA – badania gemiusTraffic. Badanie gemiusTraffic dostarcza informacji o zachowaniu internautów na witrynach internetowych. W procesie badawczym analizowane są poszczególne wizyty wykonywane przez internautów, prezentowane są […]

Adv.pl partnerem Gemius SA więcej »

Adv.pl na rynku FMCG

Agencja Interaktywna Adv.pl pozyskała trzech nowych Klientów z branży FMCG. Na przełomie dwóch miesięcy wygrała przetargi na obsługę e-marketingową 3 czołowych marek na polskim rynku: WINIARY (Nestle Polska S.A.), Jutrzenka S.A. oraz Hellena S.A. Konsekwentna polityka agencji, dla której oparciem jest dostarczanie unikatowych i efektywnych rozwiązań, znalazła uznanie również wśród Klientów branży FMCG. – Ubiegły

Adv.pl na rynku FMCG więcej »

BrandMate – nowe rozwiązanie Adv.pl

Agencja Interaktywna Adv.pl wprowadza na rynek unikalny produkt – BrandMate. Nowatorska propozycja Adv.pl to rozwiązanie z zakresu Desktop Marketingu, stanowiące nową jakość w dziedzinie marketingu interaktywnego. – Staramy się wychodzić na przeciw rosnącym wymaganiom naszych Klientów. Jako pierwsza Agencja w Polsce proponujemy produkt, który gwarantuje stałe oddziaływanie na świadomość i podświadomość konsumenta. BrandMate wyznacza nowy

BrandMate – nowe rozwiązanie Adv.pl więcej »

Adv.pl otrzymała certyfikat ISO

Adv.pl otrzymała międzynarodowy Certyfikat Jakości ISO 9001:2000 w zakresie Interaktywnych Rozwiązań Marketingowych. Audyt systemu jakości przeprowadziła niemiecka jednostka certyfikująca DEKRA ITS Certifikation Services. Certyfikat uznawany jest również przez amerykańską jednostkę certyfikacyjną ITS oraz szwedzką SEMKO. – Rosnące wymagania Klientów wymuszają na nas stałe doskonalenie oferty oraz podnoszenie jakości świadczonych usług. Uzyskanie Certyfikatu Systemu Zarządzania Jakością

Adv.pl otrzymała certyfikat ISO więcej »

Unikalny e-marketing dla marki Dekoral

Na zlecenie producenta farb i lakierów Polifarb Cieszyn-Wrocław S.A., Agencja Interaktywna Adv.pl przygotowała serwis produktowy marki Dekoral, dostępny w sieci pod adresem dekoral.pl. „Naszym celem było stworzenie serwisu, który nie tylko dostarcza kompletne informacje na temat produktów marki Dekoral, ale stanowi centrum porad i kompendium wiedzy na temat nowoczesnych technik malarskich. Jako liderzy na rynku

Unikalny e-marketing dla marki Dekoral więcej »

Adv.pl dla marki Mastercook

W sieci pod adresem mastercook.com.pl, ukazała się nowa realizacja Agencji Interaktywnej Adv.pl. Witryna powstała na zlecenie firmy Wrozamet S.A., właściciela marki Mastercook – jednego z największych polskich producentów sprzętu gospodarstwa domowego. „Realizacja siedliska była przykładem „pracy od podstaw”. Całkowitej zmianie uległa struktura serwisu, rozwiązania programistyczne oraz kreacyjne. Naszym celem było stworzenie platformy dającej użytkownikowi pełną

Adv.pl dla marki Mastercook więcej »

Adv.pl decyduje się na wdrożenie ISO

Agencja Interaktywna Adv.pl zdecydowała się na wdrożenie systemu zarządzania jakością zgodnego z normą PN ISO 9001:2001. Rozpoczęcie procesu certyfikacji zaplanowano na początek kwietnia br. – Jako jedna z pierwszych agencji interaktywnych w kraju dojrzeliśmy do formalnego wdrożenia norm ISO. Tak naprawdę jest to kolejny, naturalny krok w całym procesie rozwoju Spółki i umacniania jej relacji

Adv.pl decyduje się na wdrożenie ISO więcej »

Scroll to Top