Krzysztof Andrzejczak

HYPERmedia podsumowuje rok

Ubiegły rok okazał się bardzo korzystny dla Agencji Interaktywnej HYPERmedia. W 2004 roku agencja zdynamizowała tempo sprzedaży produktów i usług i osiągnęła rekordowe w skali polskiego rynku interaktywnego wyniki. W 2004 roku obrót agencji osiągnął wartość ponad 8 milionów złotych. Względem analogicznych zestawień za rok poprzedni dynamika wzrostu sprzedaży produktów i usług wzrosła do poziomu

HYPERmedia podsumowuje rok więcej »

HYPERmedia pozyskuje kolejnych klientów

Nowymi klientami Agencji HYPERmedia zostali: dziennik ’Życie’ i międzynarodowa firma doradcza Deloitte. Dowodem na mocne wejście agencji w nowy rok jest również podpisanie umowy z Komisją Europejską w Brukseli na kontynuację obsługi portalu. Firma jest także w finale trzech przetargów na wykonanie portali internetowych. Dla dziennika 'Życie’, który do tej pory nie podejmował większej aktywności

HYPERmedia pozyskuje kolejnych klientów więcej »

7 urodziny HYPERmedia

Agencja HYPERmedia obchodzi siódme urodziny. Od momentu powstania firma wypracowała standardy w sztuce e-komunikacji i zdobyła prestiżowy tytuł Agencji Interaktywnej Roku. Dziś jej klientami są m.in.: Grupa PKO BP, Grupa PZU, Procter&Gamble, PTC Era, Oracle, HPinvent, Danone. W ostatnim czasie do tego grona dołączyły kolejne duże firmy: Philip Morris, OFE Bankowy, Publicis Groupe oraz Polfa

7 urodziny HYPERmedia więcej »

Scroll to Top