Mocniejszy e-mail marketing w ofercie Insignia

Opublikowano: 24 lipca 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Insignia zdecydowała się poszerzyć zakres oferowanych usług o kompleksowe działania e-mail marketingowe. Zadanie to agencja interaktywna postanowiła realizować poprzez partnerstwo z SARE. Obydwie firmy podpisały właśnie umowę o strategicznej partnerstwie w tym obszarze.

Tomasz UchańskiMocniejszy e-mail marketing w ofercie Insignia

SARE już po raz szósty zbada wykorzystanie poczty elektronicznej

Opublikowano: 21 lipca 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Rusza szósta edycja badania dotyczącego sposobów korzystania z poczty elektronicznej w Polsce. 22 lipca na elektroniczne skrzynki pocztowe Polaków trafi zaproszenie od agencji e-mail marketingu SARE – pomysłodawcy i realizatora projektu – do wzięcia udziału w tym projekcie. Rezultaty zostaną ogłoszone we wrześniu.

Hanna LaskowskaSARE już po raz szósty zbada wykorzystanie poczty elektronicznej

Kodeks dobrych praktyk e-mail marketingu

Opublikowano: 28 kwietnia 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Interactive Advertising Bureau Polska (IAB Polska) przyjęło właśnie Kodeks dobrych praktyk e-mail marketingu. Jest to wspólne opracowanie członków grupy roboczej, do której należą agencje e-mail marketingowe, domy mediowe oraz wydawcy wykorzystujący aktywnie pocztę elektroniczną jako kanał komunikacji marketingowej.

Hanna LaskowskaKodeks dobrych praktyk e-mail marketingu

SARE dla MTV Networks Polska

Opublikowano: 13 stycznia 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , , , , , ,

Z początkiem roku MTV Networks Polska rozpoczyna współpracę z SARE. Agencja będzie odpowiedzialna za kompleksowe działania e-mail marketingowe, wdrożenie rozwiązań technologicznych, optymalizację i wysyłki newsletterów, przygotowywanie raportów, szkolenia oraz obsługę baz adresowych stacji telewizyjnych z portfolio grupy – MTV Polska, VIVA Polska, VH1 Polska i Comedy Central Polska oraz portalu wideo switch2one.

Hanna LaskowskaSARE dla MTV Networks Polska