Krzysztof Dębowski

Elektroniczne ulotki TelePizzy dzięki SARE

Na początku czerwca firma TelePizza Poland po raz pierwszy rozesłała do swoich klientów elektroniczną wersję ulotki promocyjnej. E-ulotki są dla firmy nowym kanałem dystrybucji informacji i sposobem na skuteczne dostarczanie klientom najświeższej oferty. Przy wysyłce TelePizza korzysta z SARE, pierwszego polskiego narzędzia do e-mail marketingu w modelu ASP. “SARE wykorzystujemy przede wszystkim do wysyłki elektronicznej …

Elektroniczne ulotki TelePizzy dzięki SARE więcej »

Milion maili w SARE

Za pośrednictwem SARE – pierwszego polskiego narzędzia do e-mail marketingu dostępnego w modelu ASP – wysłano właśnie milionową wiadomość e-mail. Oznacza to już ponad 70 GB przesłanych informacji. Średnio co 44 sekundy któryś z odbiorców otrzymuje maila wysłanego dzięki wykorzystaniu tego systemu. “Milion maili wysłanych za pomocą naszego systemu w ciągu czterech miesięcy jego istnienia …

Milion maili w SARE więcej »

Przewiń do góry