Krzysztof Dębowski

SARE osobnym podmiotem

Powstaniem firmy SARE sp. z o.o. zakończył się ostatni etap wyodrębniania marki ze struktur agencji interaktywnej OS3 multimedia. SARE to pierwsza na polskim rynku firma specjalizująca się wyłącznie w e-mail marketingu. Doskonałe wyniki pierwszego roku działalności marki były podstawą do podjęcia decyzji o jej całkowitym usamodzielnieniu. Równie istotnym czynnikiem była chęć nawiązywania współpracy z innymi […]

SARE osobnym podmiotem więcej »

Nowi Klienci SARE

SARE, najpopularniejsze polskie narzędzie do e-mail marketingu, pozyskało nowych Klientów. Agencja reklamowa IQ Marketing (Poland) oraz wyszukiwarka internetowa Netsprint korzystać będą z SARE w komunikacji wewnętrznej oraz zewnętrznych działaniach informacyjnych i promocyjnych. – Nawiązanie współpracy z agencją IQ Marketing i jedną z najpopularniejszych wyszukiwarek internetowych – Netsprint jest kolejnym dowodem na to, że system do

Nowi Klienci SARE więcej »

Premium Club nowym klientem SARE

Program lojalnościowy Premium Club do prowadzenia działań e-mail marketingowych wybrał system SARE. O wyborze platformy zdecydował m.in. fakt spełniania przez SARE restrykcyjnych wymagań GIODO dotyczących ochrony danych osobowych. – Dzięki SARE zyskaliśmy nowe medium w komunikacji z Uczestnikami naszego programu. Potrzebowaliśmy prostego w obsłudze systemu, pozwalającego na samodzielne wysyłanie e-mailingów i sprawnie generującego raporty. SARE

Premium Club nowym klientem SARE więcej »

Pierwsze urodziny SARE

SARE – pierwsze polskie narzędzie do e-mail marketingu dostępne w modelu ASP obchodzi pierwsze urodziny. Dokładnie rok temu, system oferowany wcześniej jedynie klientom jednej z agencji interaktywnych, został wprowadzony na rynek. Od tego czasu SARE pozyskało ponad 50 nowych klientów i wysłało prawie 6 milionów e-maili. Dało to marce pozycję lidera wśród narzędzi do e-mail

Pierwsze urodziny SARE więcej »

SARE uruchamia Program Partnerski

SARE – pierwsze, polskie narzędzie do e-mail marketingu dostępne w modelu ASP uruchamia Program Partnerski. Program Partnerski to oferta współpracy kierowana do firm oferujących usługi z zakresu komunikacji marketingowej, takich jak agencje reklamowe, interaktywne oraz PR. Przystąpienie do Programu Partnerskiego pozwala na wzbogacanie oferty agencji o nową formę komunikacji jaką jest e-mail marketing. Zaletą Programu

SARE uruchamia Program Partnerski więcej »

SARE: e-mail ma się dobrze

Pierwsze organizowane przez SARE badanie dotyczące wykorzystania poczty elektronicznej przez polskich managerów dobiegło końca.Przez ostatnie tygodnie każda z osób odwiedzających serwisy Brief.pl, Mediarun.pl i SARE.pl mogła wypełnić ankietę i podzielić się swoimi spostrzeżeniami dotyczącymi poczty elektronicznej, by w efekcie przyczynić się do poprawienia jakości przesyłanych wiadomości e-mail. „Wyniki przeprowadzonego badania, w którym wzięło udział ponad

SARE: e-mail ma się dobrze więcej »

SARE sprawdza jak korzystamy z e-maila

Już wkrótce poznamy preferencje polskich managerów dotyczące wykorzystania poczty elektronicznej. Rusza bowiem pierwsze organizowane przez SARE badanie, którego wyniki mają przyczynić się do poprawienia jakości przesyłanych wiadomości e-mail. Przez najbliższe dwa tygodnie każdy odwiedzający serwisy Brief.pl, Mediarun.pl i SARE.pl będzie mógł wypełnić ankietę i podzielić się swoimi doświadczeniami oraz spostrzeżeniami dotyczącymi sposobu korzystania przez niego

SARE sprawdza jak korzystamy z e-maila więcej »

Scroll to Top