Link Telefoniczny

Testy pay-per-call w prasie

Wyszukiwarka NetSprint.pl oraz portal WP.pl rozpoczęły testy rozwiązań typu Pay-per-Call w prasie. Wprowadzone na rynek kilka dni temu Linki Telefoniczne prezentowane są teraz w Gazecie Pomorskiej. Na początku maja Linki Telefoniczne znalazły się w ofercie wyszukiwarki NetSprint.pl oraz portalu WP.pl. Po debiucie internetowym nowego produktu, firmy, jako pierwsze w Polsce, zdecydowały się na wdrożenie go […]

Testy pay-per-call w prasie więcej »

Link Telefoniczny od NetSprint.pl i WP.pl

NetSprint.pl oraz Wirtualna Polska wprowadziły do swojej oferty Link Telefoniczny. Ten nowy produkt reklamowy przygotowany został z myślą o lokalnych przedsiębiorstwach oraz firmach prowadzących sprzedaż przez telefon. Link Telefoniczny wyświetlany jest w wyszukiwarce powyżej wyników wyszukiwania jako krótki tekst reklamowy, opatrzony specjalnym numerem telefonu, pod którym użytkownik może kontaktować się z wybraną firmą. Produkt rozliczany

Link Telefoniczny od NetSprint.pl i WP.pl więcej »

NetSprint.pl i WP testują Link Telefoniczny

Wirtualna Polska i NetSprint.pl testują nowy, rozliczany w modelu „pay per call”, produkt reklamowy. Link Telefoniczny wyświetlany będzie powyżej wyników wyszukiwania w postaci krótkiego tekstu reklamowego wraz ze specjalnym numerem telefonu. Reklamodawca płacić będzie jedynie za rzeczywiste połączenia klientów z numerem telefonu przedsiębiorcy. Oficjalne wprowadzenie Linku Telefonicznego do oferty reklamowej planowane jest w kwietniu. Wirtualna

NetSprint.pl i WP testują Link Telefoniczny więcej »

Scroll to Top