Merlin.pl obsługuje siedem razy więcej zapytań
Merlin.pl zwiększył wydajność Biura Obsługi Klienta o 650%. Wzrost ilości obsłużonych zapytań użytkowników był możliwy dzięki zastosowaniu Contact Center – narzędzia spółki LIVECHAT Software.
Merlin.pl zwiększył wydajność Biura Obsługi Klienta o 650%. Wzrost ilości obsłużonych zapytań użytkowników był możliwy dzięki zastosowaniu Contact Center – narzędzia spółki LIVECHAT Software.
Biznesowy komunikator internetowy GG Pro, który niedawno zadebiutował na rynku, rozszerza swoją sieć sprzedaży. Propozycja współpracy skierowana jest zarówno do małych firm, jak też większych przedsiębiorstw zainteresowanych wprowadzeniem GG Pro do swojej oferty.
Należąca do GG Network spółka LIVECHAT Software rozpoczęła przyjmowanie zapisów na beta testy GG Pro komunikatora internetowego przeznaczonego dla firm. Ma on być odpowiedzią na potrzeby firm związane ze sprawnie zarządzaną komunikacją wewnętrzną.
Ruszają zapisy na testy GG Pro, komunikatora dla firm więcej »
home.pl wprowadza do oferty innowacyjne rozwiązania komunikacyjne firmy LIVECHAT Software. Rozwiązania komunikacyjne LiveChat uzupełnią ofertę usług internetowych dedykowaną Klientom biznesowym z segmentu małych i średnich przedsiębiorstw.
Dla Merlin.pl zakup i instalacja rozwiązania live chat do obsługi klientów na stronach sklepu jest końcowym etapem przygotowań do najgorętszego okresu w roku – przedświątecznych zakupów, gdy system zamówień Merlina notuje kilkaset tysięcy zamówień. Z kolei dla należącej do grupy kapitałowej Gadu-Gadu S.A. spółki LIVECHAT Software, wdrożenie oprogramowania w Merlin.pl jest realizacją kolejnego przedsięwzięcia dla
Merlin wykorzystuje live chat w kontaktach z klientami więcej »
Gadu-Gadu S.A., producent m.in. najpopularniejszego komunikatora internetowego Gadu-Gadu, podjęła decyzję o zainwestowaniu we Wrocławiu. W stolicy Dolnego Śląska powstaje właśnie oddział spółki, znajdą w nim zatrudnienie programiści, którzy będą brać udział w obecnych i nowych projektach Gadu-Gadu. Gadu-Gadu S.A. już jest obecna we Wrocławiu – w lutym br. zakupiła większościowy pakiet akcji w spółce LIVECHAT
Gadu-Gadu nabyła większościowy pakiet (63%) akcji w spółce technologicznej LIVECHAT Software S.A., tworzącej internetowy komunikator dla biznesu. Dzięki pozyskaniu znaczącego pakietu, spółka Gadu-Gadu S.A. będzie mogła w najbliższym czasie wprowadzić rozwiązania komunikacyjne IM dla sektora biznesowego w oparciu o infrastrukturę sieci Gadu-Gadu. Usługi LIVECHAT Software S.A. będą też nadal oferowane na rynku oprogramowania biznesowego do