Internet przyciąga aktywnych konsumentów

Opublikowano: 21 grudnia 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

84% konsumentów po zapoznaniu się z informacjami dotyczącymi urody, zdrowia, bądź produktów proekologicznych stara się poszerzyć i skonfrontować swoją wiedzę na ich temat za pośrednictwem Internetu. Co to oznacza dla marketerów? Ipsos Public Affairs przeprowadziło badanie na wyselekcjonowanej grupie prawie 1000 najbardziej aktywnych konsumentów. Kryterium doboru respondentów był znacznie wyższy od przeciętnego poziom zainteresowania informacjami płynącymi z rynku urody, zdrowia …

Hanna LaskowskaInternet przyciąga aktywnych konsumentów

Europejscy marketerzy stawiają na Internet

Opublikowano: 21 września 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Według najnowszego badania EIAA aż 73% marketerów zwiększyło w tym roku budżety przeznaczone na reklamę internetową. Spowodowało to znaczne zmniejszenie wydatków na promocję w mediach tradycyjnych – telewizji, prasie, druku. Czy inwestycje w reklamę internetową to oznaka nowej mody, czy raczej rzeczywista konieczność? Internet na plusie, reszta na minusie Zwiększenie inwestycji w marketing internetowy spowodowało 40%-owy spadek wydatków na reklamę …

Hanna LaskowskaEuropejscy marketerzy stawiają na Internet

Gdzie reklama przekonuje klienta?

Opublikowano: 24 sierpnia 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Najnowszy raport Online Publishers Association dowodzi, że reklamy emitowane na stronach internetowych mediów lokalnych wywierają wyraźny wpływ na zachowania konsumentów. Czy w Internecie zapanowała moda na regionalizm? Według raportu „Local Online Media: From Advertising to Action” reklama emitowana w internetowych serwisach lokalnych gazet codziennych skłania aż 46% konsumentów do podjęcia określonych akcji – dokonania zakupu, wejścia na stronę WWW, uczestnictwa …

Hanna LaskowskaGdzie reklama przekonuje klienta?

Marketerzy stawiają na reklamę online

Opublikowano: 26 maja 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

W ciągu ostatnich trzech lat 40% marketerów zdecydowało się radykalnie zwiększyć środki przeznaczane na promocję online. Obecnie 9 na 10 z nich planuje przeznaczyć więcej pieniędzy na reklamę internetową. Czy Internet ma szansę stać się podstawowym kanałem promocji? Według raportu „State of marketer” przygotowanego przez Eloqua, w ciągu ostatnich trzech lat budżety marketingowe wzrosły w 72% przypadków. 64% badanych marketerów …

Hanna LaskowskaMarketerzy stawiają na reklamę online

Internet dogania telewizję?

Opublikowano: 15 maja 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Najnowsze badania Nielsen Media Research na zlecenie Television Bureau of Advertising (TVB) wykazały, że ponad dwukrotnie zmniejszyła się różnica w czasie poświęcanym na oglądanie telewizji i korzystanie z sieci. Czy Internet może wyprzedzić telewizję? Według badań z czerwca 2006 r większość respondentów w wieku 18-34 lat, poświęcała dziennie 137.4 min więcej na oglądanie telewizji niż surfowanie w sieci. Najnowsze badania …

Hanna LaskowskaInternet dogania telewizję?