Maciej Stanusch

Polskie infolinie prawie idealne

Z badań firmy konsultingowej Process4E wynika, że polskie infolinie dość dobrze spełniają rolę zwrotnego kanału komunikacyjnego z klientami. Są one najczęściej wykorzystywane w handlu – około 34% działających infolinii, w bankowości i ubezpieczeniach – 19% a także w telekomunikacji 9%. Autorów raportu cieszy fakt, że polskie infolinie są stosunkowo dobrze wyposażane w najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne […]

Polskie infolinie prawie idealne więcej »

Dlaczego wciąż mało wdrożeń CRM

Według badań firmy konsultingowej Process4E, liczba wdrożeń CRM w naszym kraju jest wciąż niska. Do tej pory zrealizowano 150 – 200 projektów, zdecydowanie najwięcej – aż 38 % – wśród firm z sektora informatycznego. W ciągu ostatnich 2-3 lat na wdrożenia CRM wydano około 30 – 50 mln złotych. Powodem – zdaniem Process4E – jest

Dlaczego wciąż mało wdrożeń CRM więcej »

Scroll to Top