Magdalena Jabłońska

Biuro Reklamy Internetowej Axel Springer Polska

Z dniem 1 czerwca 2008 Axel Springer Polska uruchomi Biuro Reklamy Internetowej, które będzie prowadzić samodzielną sprzedaż powierzchni reklamowej na wszystkich wortalach tematycznych i serwisach internetowych wydawnictwa. Największe z nich to: Dziennik.pl, Auto-Swiat.pl, eFakt.pl, Newsweek.pl i Komputerswiat.pl. Łączny zasięg realizowany przez wszystkie witryny Axel Springer Polska to ponad 1,5 miliona użytkowników (według Gemius Megapanel). Biurem […]

Biuro Reklamy Internetowej Axel Springer Polska więcej »

Biuro Reklamy Internetowej Axel Springer Polska

Z dniem 1 czerwca 2008 Axel Springer Polska uruchomi Biuro Reklamy Internetowej, które będzie prowadzić samodzielną sprzedaż powierzchni reklamowej na wszystkich wortalach tematycznych i serwisach internetowych wydawnictwa. Największe z nich to: Dziennik.pl, Auto-Swiat.pl, eFakt.pl, Newsweek.pl i Komputerswiat.pl. Łączny zasięg realizowany przez wszystkie witryny Axel Springer Polska to ponad 1,5 miliona użytkowników (według Gemius Megapanel). Biurem

Biuro Reklamy Internetowej Axel Springer Polska więcej »

Nowa odsłona Dziennik.pl

Po roku obecności na rynku Dziennik.pl wprowadził nową szatę graficzną i zmienił układ strony. Jest dzięki temu jeszcze bogatszy w treści, nowocześniejszy i bardziej przejrzysty. Jednym z elementów obecnego wizerunku serwisu jest nowe logo. Zmieniony układ graficzny Dziennika.pl pozwala na lepszą ekspozycję artykułów newsowych oraz tekstów z drukowanego wydania DZIENNIKA i jego dodatków. Wyodrębniony został

Nowa odsłona Dziennik.pl więcej »

Scroll to Top