Malina Wieczorek

TBWA\TELESCOPE: Kraków wart jest zaliczenia!

Koncert Lenny’ego Kravitz’a, Festiwal Muzyki Filmowej oraz Festiwal Sztuk Audiowizualnych Art Boom to trzy wydarzenia promujące Kraków w ogólnopolskiej kampanii pod hasłem „Kraków wart jest zaliczenia!”. Kampania, organizowana przez Krakowskie Biuro Festiwalowe, została przygotowana przy współpracy z agencjami TBWA\TELESCOPE oraz Tippingpoint, należącymi do grupy TBWA\.

TBWA i Fundacja WHD

W styczniu 2009 r. rozpoczęła się kampania 1% podatku dla Fundacji Warszawskie Hospicjum dla Dzieci pod hasłem „ W domu dzieci mniej się boją”, która ma na celu zachęcenie społeczeństwa polskiego do przekazania 1% podatku na rzecz Fundacji WHD.

Kampania społeczna Amnesty International i TBWA

10 sierpnia br., o godzinie 11.00 w samym sercu Warszawy (róg Marszałkowskiej i Al. Jerozolimskich) ruszy niecodzienna kampania społeczna zwracająca uwagę na problemy więźniów sumienia przygotowana przez Amnesty Internationali TBWA. Celem kampanii „Pisz, dopóki nie uwolnisz wszystkich”, jest uświadomienie opinii publicznej,że problem więźniów sumienia, czyli osób więzionych z powodu swojej tożsamości lub przekonań, w dalszym …

Kampania społeczna Amnesty International i TBWA więcej »

Scroll to Top