TBWA\TELESCOPE: Kraków wart jest zaliczenia!

Opublikowano: 18 maja 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Koncert Lenny’ego Kravitz’a, Festiwal Muzyki Filmowej oraz Festiwal Sztuk Audiowizualnych Art Boom to trzy wydarzenia promujące Kraków w ogólnopolskiej kampanii pod hasłem „Kraków wart jest zaliczenia!”. Kampania, organizowana przez Krakowskie Biuro Festiwalowe, została przygotowana przy współpracy z agencjami TBWA\TELESCOPE oraz Tippingpoint, należącymi do grupy TBWA\.

Hanna LaskowskaTBWA\TELESCOPE: Kraków wart jest zaliczenia!

Kampania społeczna Amnesty International i TBWA

Opublikowano: 9 sierpnia 2007. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

10 sierpnia br., o godzinie 11.00 w samym sercu Warszawy (róg Marszałkowskiej i Al. Jerozolimskich) ruszy niecodzienna kampania społeczna zwracająca uwagę na problemy więźniów sumienia przygotowana przez Amnesty Internationali TBWA. Celem kampanii „Pisz, dopóki nie uwolnisz wszystkich”, jest uświadomienie opinii publicznej,że problem więźniów sumienia, czyli osób więzionych z powodu swojej tożsamości lub przekonań, w dalszym ciągu występuje na dużą skalę …

Hanna LaskowskaKampania społeczna Amnesty International i TBWA