SMS-y wciąż najpopularniejsze – szczególnie wśród nastolatków

Opublikowano: 31 lipca 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Okres wakacji to czas wzmożonych kontaktów, wykonanych rozmów telefonicznych i wysłanych SMS-ów. Popularność tych ostatnich nie maleje, przeciwnie. W 2007 roku wysłano ich na świecie około 2 bilionów, a rok później już ponad 3,5 biliona. Najnowsze badania konsumenckie potwierdzają, że era krótkich wiadomości tekstowych nie mija. SMS-y są szczególnie lubiane wśród nastolatków.

Tomasz UchańskiSMS-y wciąż najpopularniejsze – szczególnie wśród nastolatków

Skuteczny jak SMS

Opublikowano: 7 kwietnia 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

Globalne gospodarcze spowolnienie to nie tylko cięcie wydatków na reklamę, ale także efektywniejsze spojrzenie na nią. W szczególności na mobilny marketing, który w ostatnich latach stał się źródłem wielu innowacyjnych rozwiązań.

Hanna LaskowskaSkuteczny jak SMS