Marcin Lewik

Digital One zmienia identyfikację wizualną

Wraz z początkiem IV kwartału agencja interaktywna Digital One rozpoczęła zmianę identyfikacji wizualnej. Jest już nowe logo i pisownia nazwy firmy. Do końca roku powstanie także serwis, zaprojektowany w nowej stylistyce D1. Druga połowa bieżącego roku to dla Digital One okres wzmożonego rozwoju i zmian. Agencja nawiązała i rozwinęła strategiczną współpracę ze spółkami grupy Euro …

Digital One zmienia identyfikację wizualną więcej »

Rebranding TP SA

Telekomunikacja Polska rozpoczęła działania rebrandingowe. W ramach wprowadzanej w życie strategii marki na nowo opracowana została warstwa komunikacyjna serwisu korporacyjnego tp.pl. Za zmianę internetowego wizerunku tp odpowiada agencja interaktywna digital One. 31 maja br. ruszył internetowy serwis korporacyjny tp, zaprojektowany zgodnie z wprowadzanymi przez Telekomunikację Polską nowymi zasadami identyfikacji wizualnej. Projekt warstwy komunikacyjnej, jak również …

Rebranding TP SA więcej »

Przewiń do góry