Marcin Maj

Nowy serwis PYSIA

Dostępna jest już w sieci nowa wersja serwisu internetowego www.pysio.pl. Jego kompleksową modyfikację (koncepcję, projekt, wykonanie) firma Agros Nova powierzyła OS3 kids – działowi agencji OS3 multimedia, specjalizującemu się w marketingu dziecięcym. – Głównym powodem generalnej modyfikacji serwisu są zmiany w strategii komunikacji marki i wizerunku jej ikony – smoka Pysio oraz rosnące oczekiwania dziecięcych […]

Nowy serwis PYSIA więcej »

OS3 dla 7days

„Dobre i bez gadania” – pod takim hasłem trwa kampania prosprzedażowa marki 7days prowadzona przez firmę Chipita. W ramach akcji powstała strona internetowa www.7days.pl poświęcona loterii z nagrodami. Wykonanie serwisu, kampanii on-line oraz koordynowanie konkursów internetowych powierzono agencji interaktywnej OS3 multimedia. Głównym założeniem akcji jest wymiana kodów dostępnych w opakowaniach z rogalem czekoladowym 7days na

OS3 dla 7days więcej »

OS3 stawia na dzieci

Agencja interaktywna OS3 multimedia uruchomiła 1 czerwca dział OS3 Kids wyspecjalizowany w internetowym marketingu dziecięcym. Zajmować się on będzie obsługą marek dziecięcych, ale także prowadzeniem działań mających na celu lepsze zrozumienie mechanizmów budowania relacji przez Internet z najmłodszymi użytkownikami sieci. Pod opieką OS3 Kids są już m.in. takie marki jak Zozole, Pysio czy Danonki. Rozwój

OS3 stawia na dzieci więcej »

Musujące Zozole w nowej (www)odsłonie

Raciborska firma Mieszko SA, przy współpracy z agencją interaktywną OS3 multimedia przygotowała kolejną odsłonę internetowej strony marki Zozole. Nowy serwis zostanie uruchomiony 15 marca. Tego dnia rozpocznie się także dwutygodniowa kampania promująca stronę www.zozole.pl. Zozole, marka wprowadzona na rynek w 1999 roku, jest liderem wśród karmelków musujących – ich udział w rynku stanowi 81% (wg

Musujące Zozole w nowej (www)odsłonie więcej »

Wysokie loty z OS3

Polskie Linie Lotnicze LOT uruchomiły nowy, globalny serwis internetowy www.lot.com, który przede wszystkim umożliwia internautom rezerwację i zakup biletów lotniczych, pozyskanie informacji o procedurach i udogodnieniach związanych z podróżą, promocjach i programach lojalnościowych. Serwis zawiera również rozbudowaną część korporacyjną zawierającą nowoczesne rozwiązania biura prasowego oraz szereg informacji o historii spółki, sojuszu Star Alliance, samolotach i

Wysokie loty z OS3 więcej »

Polsat z OS3 multimedia

Ruszyła dwumiesięczna kampania internetowa Telewizji Polsat, której celem jest wypromowanie wiosennej ramówki oraz nowego wizerunku stacji. Akcja stanowi element strategii repozycjonowania marki, w którą Polsat zainwestuje w 2006 roku ponad 20 milionów złotych. Tworzenie kreacji do całości działań e-marketingowych powierzono agencji interaktywnej OS3 multimedia. Kontekstowo-kierunkowa kampania internetowa opiera się na promocji najbardziej popularnych programów oferowanych

Polsat z OS3 multimedia więcej »

Zmiany w Zarządzie OS3 multimedia

Marcin Maj został Dyrektorem Zarządzającym i udziałowcem agencji interaktywnej OS3 multimedia. Od stycznia 2006 do jego zadań należy koordynowanie pracy wszystkich oddziałów agencji i wzmocnienie pozycji firmy na rynku polskim i międzynarodowym. – Przyjęcie Marcina Maja do grona współwłaścicieli firmy jest elementem długofalowej polityki i kilkuletniego procesu zwiększania zakresu kompetencji Marcina w naszej agencji –

Zmiany w Zarządzie OS3 multimedia więcej »

Scroll to Top