Marcin Maj

OS3 multimedia obsługuje markę kosmetyczną BODY BASICS

W wyniku wygranego przetargu, agencja interaktywna OS3 multimedia będzie kreowała wizerunek BODY BASICS w Internecie. Pierwszą wspólną realizacją jest uruchomiona właśnie witryna bodybasics.pl. W przyszłości firmy planują rozszerzenie działań o nowe realizacje w Internecie. BODY BASICS to brytyjska marka kosmetyków pielęgnacyjnych, relaksacyjnych i akcesoriów kosmetycznych. Na terenie Europy Wschodniej działa obecnie 19 sklepów firmowych BODY […]

OS3 multimedia obsługuje markę kosmetyczną BODY BASICS więcej »

Odświeżony serwis TelePizzy

Na początku maja firma TelePizza Poland uruchomiła swój nowy, rozbudowany serwis internetowy. Za modyfikację i odświeżenie strony odpowiedzialna jest agencja interaktywna OS3 multimedia, z którą TelePizza współpracuje od 2002 roku. Poza serwisem agencja przygotowała również kreację do ogólnopolskiej, internetowej kampanii reklamowej. Zmiany jakie zaszły w serwisie, to nie tylko nowa szata graficzna, ale przede wszystkim

Odświeżony serwis TelePizzy więcej »

Apap C Plus żegna zimę nowym serwisem internetowym

Od marca bieżącego roku, pod adresem apapcplus.pl można oglądać serwis nowego leku na przeziębienie – Apap C Plus. Lek jest produkowany przez koncern US Pharmacia. Stronę zaprojektowała i stworzyła agencja interaktywna OS3 multimedia wyłoniona dzięki przetargowi. Strona Apap C Plus to połączenie serwisu skierowanego zarówno do klientów kupujących lek, jak i specjalistów. W serwisie można

Apap C Plus żegna zimę nowym serwisem internetowym więcej »

AGROS NOVA wybrała agencję do obsługi on-line

W grudniu 2003 roku firma AGROS NOVA ogłosiła przetarg, którego przedmiotem był wybór agencji interaktywnej odpowiedzialnej za obsługę firmy oraz jej marek on-line. Zakres współpracy obejmuje stworzenie i rozwój serwisu korporacyjnego i wybranych serwisów produktowych Do przetargu zaproszonych zostało pięć kluczowych polskich agencji interaktywnych, z czego w etapie finałowym znalazły się OS3 multimedia oraz Engine.

AGROS NOVA wybrała agencję do obsługi on-line więcej »

Nowy wizerunek marki Reporter

Trzy firmy z grupy medialnej OS3 group – OS3 multimedia, Jotka print design i studio fotografii cyfrowej INIS, po wygranym przetargu, podpisały umowę z siecią odzieży młodzieżowej Reporter. Współpraca obejmuje odświeżenie wizerunku firmy poprzez stworzenie rozbudowanego serwisu internetowego oraz gamy handlowych materiałów poligraficznych. Za stworzenie kompleksowych projektów graficznych odpowiedzialna jest firma Jotka. Studio INIS zajęło

Nowy wizerunek marki Reporter więcej »

Kolejny klient OS3 multimedia z branży finansowej

Rozszerzając swoją działalność w sektorze finansowym agencja interaktywna OS3 multimedia pozyskała nowego klienta, polskie spółki należące do fińskiej grupy finansowej Sampo, dla których wykonała rozbudowaną witrynę internetową. Celem powstania serwisu sampo.pl było zbudowanie nowego wizerunku firmy on-line. Grupa docelowa to aktualni klienci bliżej zainteresowani ofertą obu spółek oraz Ci, którzy stoją przed wyborem funduszu emerytalnego

Kolejny klient OS3 multimedia z branży finansowej więcej »

Nowa kampania mBanku

Nowa kampania reklamowa ma na celu wypromowanie kart kredytowych dostępnych w mBanku. Przekaz kierowany jest do ludzi młodych, ambitnych, wykształconych, zaczynających dopiero swoje kariery zawodowe i dążących do osiągnięcia swobody finansowej. Kreacja kampanii przygotowana przez, wyłonioną w przetargu, agencję interaktywną OS3 multimedia nawiązuje właśnie do nieograniczonych możliwości jakie dają karty kredytowe mBanku. Oferuje on swoim

Nowa kampania mBanku więcej »

Scroll to Top