Marek Rusiecki

Nowa oferta Ad.net

Interaktywna sieć reklamowa Ad.net z dniem 1 lipca wprowadza nową ofertę dla reklamodawców, jednocześnie modyfikując swoją strategię działania i pozycjonowania się na rynku reklamy internetowej. Strategia ta zakłada zmiany zarówno w samym portfolio sieci, jak i ofercie skierowanej do reklamodawców. „Po kilku latach działalności na rynku internetowym oraz osiągnięciu pozycji zdecydowanego lidera wśród sieci reklamowych, […]

Nowa oferta Ad.net więcej »

IAB Polska w IAB Europe Strategy Council

26 marca 2004 roku, w ramach Strategy Council IAB, odbyło się w Londynie kolejne spotkanie przedstawicieli europejskich oddziałów Interactive Advertising Boureau, należących do IAB Europe. Spotkania takie odbywają się 2-3 razy w roku, a ich głównym celem jest wymiana informacji oraz wspólne rozwiązywanie problemów, na które narodowe organizacje działające pod szyldem IAB napotykają na rodzimych

IAB Polska w IAB Europe Strategy Council więcej »

Większe IAB Polska

W styczniu 2004 r. do IAB Polska dołączyły nowe podmioty rynku interaktywnego. Rozszerzenie IAB jest wynikiem zmian zachodzących w stowarzyszeniu od końca zeszłego roku, których efektem był m.in. wybór nowego zarządu. Od 1 stycznia 2004 nowymi członkami wspierającymi IAB Polska zostali: dostawca technologii RSI Sp. z o.o., agencje interaktywne OS3 s.c., Webservice Sp. z o.o.

Większe IAB Polska więcej »

Nowe zalecenia IAB dot. reklam oraz przetargów

17 stycznia 2002 roku IAB Polska przyjęło dwie niezwykle ważne dla branży internetowej standardy, dotyczące zaleceń w organizowaniu przetargów interaktywnych (dokument 01) oraz sprzedaży i zakupu powierzchni reklamowej w sieci Internet (dokument 02). Nad projektami obu dokumentów pracowały od kilku miesięcy dwie niezależne Komisje IAB Polska. Pierwsza pod przewodnictwem Leszka Nowaka z agencji Upload, druga

Nowe zalecenia IAB dot. reklam oraz przetargów więcej »

Scroll to Top