Marek Staniszewski

Gadu-Gadu – jakie jest?

Marka Gadu-Gadu znalazła się w czołówce rankingu badania poświęconego markom internetowym w Polsce zrealizowanego przez BAV Consulting (Young & Rubicam Brands). Wyniki badania przedstawiono na wrześniowej konferencji Digital Day w Warszawie, poświęconej zagadnieniu Internetu i digitalizacji w biznesie, marketingu i życiu codziennym. W opinii respondentów (cała populacja) Gadu-Gadu znalazło się wśród najsilniejszych marek internetowych w …

Gadu-Gadu – jakie jest? więcej »

Analogowa konferencja w digitalnym świecie

O znaczeniu zjawiska digitalizacji dyskutowano dziś w warszawskiej restauracji „Biblioteka”. Podczas konferencji „Digital Day” przedstawiono także wyniki badań poświęconych najsilniejszym markom internetowym w Polsce. Duże zainteresowanie spotkaniem potwierdza tylko ważkość procesów zachodzących w życiu współczesnych ludzi i potrzebę o nich dyskutowania. Konferencję odbywającą się w pięknym otoczeniu Biblioteki Uniwersytetu Warszawskiego zorganizowała agencja Young&Rubicam. Jako pierwszy …

Analogowa konferencja w digitalnym świecie więcej »

Przewiń do góry