Mariusz Biedrzycki

Legalna muzyka w Onet.pl

Onet.pl uruchamia sprzedaż muzyki w internecie pod marką OnetPlejer. Internauci zyskają już na starcie dostęp do bazy liczącej niemal 200 tysięcy utworów. Baza muzyczna, dzięki umowie zawartej ze światowym potentatem w dziedzinie dostawy cyfrowych plików muzycznych – On Demand Distribution (OD2) będzie się stale powiększać. Partnerem reklamowym OnetPlejera jest Coca-Cola Poland Services. Działalność OD2 i […]

Legalna muzyka w Onet.pl więcej »

Mojeauto.pl razem z Onet.pl

Onet.pl wzbogaca swoją ofertę – w efekcie współpracy z operatorem Internetowej Platformy Motoryzacyjnej mojeauto.pl, firmą InterNet Service S.A. , internauci uzyskali dostęp do zupełnie przebudowanego serwisu Moto.onet.pl. Serwis oferuje obszerne kompendium wiedzy związanej z tematyką 'czterech kółek’. Opracowane w przystępnej i atrakcyjnej formie informacje zostały dobrane z największą starannością tak, aby zainteresować zarówno typowych użytkowników

Mojeauto.pl razem z Onet.pl więcej »

Onet i ProcterGamble razem przy e-commerce

Współpraca pomiędzy Procter&Gamble a Onet.pl zaowocowała kolejnym projektem. Po serwisach edukacyjnych i akcjach propagujących zdrowy styl życia, potentat branży FMCG i lider polskiego Internetu stworzyli wspólnie sklep on-line. Jest to pierwszy w historii Onet.pl przykład w pełni kompleksowej usługi e-commerce, realizowanej dla zewnętrznego partnera. Interesującą technologiczną nowością i niewątpliwą atrakcją dla kupującego jest trójwymiarowa prezentacja

Onet i ProcterGamble razem przy e-commerce więcej »

Scroll to Top