Mariusz Cyganek

Komunikator Microsoftu z Genesys ?

Genesys Telecommunications Laboratories Inc., spółka należąca do firmy Alcatel, ogłosiła podpisanie strategicznej umowy z firmą Microsoft. Współpracując z Real-Time Collaboration Group z firmy Microsoft, Genesys planuje zaprezentować zintegrowane rozwiązanie umożliwiające użytkownikom aplikacji ’Istambuł’ – komunikatora internetowego Microsoft nowej generacji, dostęp do informacji kontaktowych oraz wykonywanie telefonów poprzez ich komputer. 'Porozumienie między przedsiębiorstwem które rozumie telefonię, […]

Komunikator Microsoftu z Genesys ? więcej »

NextiraOne i Genesys modernizują contact center BP

NextiraOne Polska i Genesys Telecommunications Laboratories, spółka należąca do firmy Alcatel, zmodernizowały contact center polskiego oddziału BP. Rozwiązanie dla 15 agentów wdrożone przez NextiraOne, oparte na systemie Genesys Express 3.0, umożliwia BP uproszczenie komunikacji z klientami i efektywne zarządzanie kontaktami, optymalizując jednocześnie pracę agentów contact center. Nowe rozwiązanie jest całkowicie zintegrowane z bazą danych polskiego oddziału

NextiraOne i Genesys modernizują contact center BP więcej »

Więcej produktów IP w Genesys

Genesys Telecommunications Laboratories, Inc., spółka należąca do firmy Alcatel, ogłosiła, że poszerza gamę produktów IP (Internet Protocol), wprowadzając Enterprise IP Contact Center (IPCC) i Network IP Contact Center zapewniając jednocześnie wsparcie dla głównych rodzajów central IP. Produkty contact centers z portfolio IP Genesysa zapewniają złożoną funkcjonalność wcześniej dostępną jedynie w tradycyjnych środowiskach telefonicznych. Nowe rozwiązanie

Więcej produktów IP w Genesys więcej »

Genesys Voice Callback otrzymał nagrodę „Produkt Roku”

Genesys Telecommunications Laboratories, Inc. , spółka należąca do firmy Alcatel, ogłosiła, że magazyn Customer Inter@ction Solutions nagrodził Genesys Voice Callback za produkt doskonały technologicznie. Ukazujący się od 1982 roku Customer Inter@ction Solutions jest jednym z ważniejszych pism z branży CRM, call center i teleserwisu. Genesys Voice Callback zapewnia klientom firmy możliwość oddzwonienia w przypadku, jeśli

Genesys Voice Callback otrzymał nagrodę „Produkt Roku” więcej »

Genesys Voice Portal znów nagrodzony

Genesys Telecommunications Laboratories, Inc. , spółka zależna Alcatela ogłosiła, iż Genesys Voice Portal został wyróżniony nagrodą ’Najlepsza Funkcjonalność Contact Center’, (’Best Contact Center Functionality’) podczas tegorocznej konferencji dostawców rozwiązań głosowych AVIOS oraz SpeechTEK Spring EXPO. Stowarzyszenie AVIOS, (Applied Voice Input/Output Society), wręczyło nagrody 10 firmom w ośmiu kategoriach uznając w ten sposób ich nadzwyczajne osiągnięcia

Genesys Voice Portal znów nagrodzony więcej »

Scroll to Top