Mariusz Piaseczny

Nadchodzi e-Mikołaj

W mijającym roku zakupy w Internecie zrobi ponad 4 mln dorosłych Polaków. Chociaż liczba kupujących gwiazdkowe prezenty w sieci nie rośnie, to internetowi sprzedawcy nie muszą się raczej martwić o spadek obrotów. Mimo kryzysu na prezenty w Internecie zamierzamy wydać więcej niż roku temu.

Polscy internauci mówią politykom NIE

Polscy internauci nie interesują się polityką ani politykami – to główny wniosek z opublikowanych właśnie wyników badań D-Link Technology Trend. Polacy nie komentują artykułów o polityce, nie odwiedzają stron internetowych rodzimych partii, a z aktywną działalnością w Internecie kojarzą jedynie posła Palikota.

D-Link Technology Trend: serwisy społecznościowe w Polsce

Jak wynika z ostatnich badań D-Link Technology Trend, zagraniczne portale społecznościowe – Facebook, Bebo czy MySpace ciągle nie mogą przebić się do masowej świadomości polskich użytkowników Internetu. Większość internautów nawet nie wie o ich istnieniu. Na rodzimej scenie społecznościowej niepodzielnie rządzi Nasza-Klasa z ponad 11 milionami użytkowników.

Przewiń do góry