marketing

KERRIS wspiera MoveMore.pl w działaniach marketingowych

Agencja KERRIS prowadzi działania z zakresu performance marketingu dla MoveMore.pl, specjalistycznego sklepu internetowego, który oferuje smartwatche oraz akcesoria dla osób aktywnych. Kampania, w której KERRIS bierze udział, ma na celu zwiększenie świadomości marki oraz generowanie ruchu na stronie internetowej, co bezpośrednio przekłada się na wzrost sprzedaży. W ramach współpracy KERRIS zajmuje się kompleksowym prowadzeniem kampanii […]

KERRIS wspiera MoveMore.pl w działaniach marketingowych więcej »

Mizzox: Tylko 10% MŚP korzysta z narzędzi marketingowych

Najnowsze badanie przeprowadzone przez SW Research na zlecenie Mizzox ujawnia, że polskie firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP) nie w pełni wykorzystują potencjał nowoczesnych narzędzi marketingowych. Zaledwie 10% badanych przedsiębiorstw korzysta z dedykowanych rozwiązań marketingowych, podczas gdy aż 66% z nich zaimplementowało narzędzia płatnicze i finansowe. . Przemysław Kot, CEO Mizzox, zauważa, że

Mizzox: Tylko 10% MŚP korzysta z narzędzi marketingowych więcej »

Scroll to Top