Marta Godlewska

Yoof pozyskał OS3 kids

Yoof – skład marketingu młodzieżowego pozyskał OS3 kids, dział agencji interaktywnej OS3 multimedia specjalizujący się w marketing dziecięcym. Tym samym agencja OS3 multimedia zostaje udziałowcem w Yoof-ie. „Pozyskanie działu OS3 kids przez Yoof-a ma znaczenie strategiczne dla naszej agencji” – mówi Tomek Grzybowski, Partner Zarządzający Mothership, w strukturach którego znajduje się Yoof. „Zdobycie partnera z …

Yoof pozyskał OS3 kids więcej »

OS3 stawia na dzieci

Agencja interaktywna OS3 multimedia uruchomiła 1 czerwca dział OS3 Kids wyspecjalizowany w internetowym marketingu dziecięcym. Zajmować się on będzie obsługą marek dziecięcych, ale także prowadzeniem działań mających na celu lepsze zrozumienie mechanizmów budowania relacji przez Internet z najmłodszymi użytkownikami sieci. Pod opieką OS3 Kids są już m.in. takie marki jak Zozole, Pysio czy Danonki. Rozwój …

OS3 stawia na dzieci więcej »

Przewiń do góry