Paula Marciniak twarzą Domeny.pl
Paula Marciniak – nowa gwiazda polskiego showbiznesu – została twarzą serwisu Domeny.pl. To pierwsza w Polsce tego typu współpraca firmy hostingowej z gwiazdą sceny pop.
Paula Marciniak – nowa gwiazda polskiego showbiznesu – została twarzą serwisu Domeny.pl. To pierwsza w Polsce tego typu współpraca firmy hostingowej z gwiazdą sceny pop.
Komitet Rafała Dutkiewicza przeprowadził akcję marketingową, wykorzystując materiały filmowe na portalu Youtube. W materiałach filmowych polscy celebryci wyrażają swoje poparcie dla kandydatury Dutkiewicza w wyborach prezydenta Wrocławia. Czynią to czytając fraszki, których autorem jest sam Dutkiewicz.
IAB Polska po raz kolejny wydało poradniki dla marketerów przygotowane przez ekspertów grup roboczych działających w ramach Związku. Tym razem udostępnione zostały jednocześnie trzy poradniki z zakresu: mobile marketingu, wideo online oraz marketingu szeptanego.
IAB Polska udostępnia marketerom trzy nowe poradniki więcej »
Prawie 95% brand managerów największych marek w Polsce uważa Facebook za środowisko sprzyjające prowadzeniu działań marketingowych – wskazują wstępne wyniki zakończonego właśnie badania Social Media Brand Index 2010.
AdOcean wprowadził do swojego systemu emisji reklam nową funkcjonalność – retargetowanie. Nowe rozwiązanie pozwala na dotarcie do określonej grupy użytkowników potencjalnie zainteresowanych produktem bądź usługą na stronie reklamodawcy.
Wydawnictwo Polskapresse udostępniło nowy serwis – wypelnijluke.pl. Dzięki niemu właściciele stron internetowych mogą wzbogacić swoja witrynę o widgety informacyjne m.in. Polska The Times, Nasze Miasto czy też Wiadomości24.pl. Projekt zrealizowany został we współpracy ze spółką Comtica.
Sieć reklamowa Admatik wdrożyła właśnie dla swoich wydawców i klientów kolejne rozwiązania. Tym razem jest to zakup dedykowanej powierzchni reklamowej bezpośrednio na witrynie.