OS3 tworzy agencję marketingu społecznościowego
Ostryga to agencja strategicznego marketingu społecznościowego, wydzielona 15 października ze struktur OS3 multimedia.
Ostryga to agencja strategicznego marketingu społecznościowego, wydzielona 15 października ze struktur OS3 multimedia.
Wyniki badania IAB AdEx przeprowadzonego dla IAB Polska przez firmę doradczą PwC wskazują na rekordowy, 18% wzrost wydatków na reklamę online w pierwszym półroczu 2010 r. w porównaniu do tego samego okresu ubiegłego roku.
Nowe logo, nazwa i szata graficzna strony internetowej, a to wszystko w parze z niższymi cenami za prowadzenie kampanii mailowych, smsowych, głosowych i faksowych – firma Vercom przedstawiła nową, odświeżoną platformę komunikacyjną REDlink.
Mobiserve wybrał oprogramowanie Smart AdServer, aplikacji przygotowanej przez francuskiego dostawcę rozwiązań adserwerowych dla segmentu reklamy mobilnej.
Od września br. oficjalnie obowiązuje dokument „Standard i zalecenia dla reklamy display IAB Polska”. Dokument został stworzony przez grupę roboczą „Brand advertising online” działającą w ramach Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.
10 września 2010 r. Internet Group SA sprzedała wszystkie posiadane akcje CR Media Consulting SA w upadłości. Transakcja ma być elementem planu, który doprowadzi do poprawy sytuacji finansowej spółki i umożliwić zawarcie układu z wierzycielami.
Internet Group sprzedaje CR Media Consulting za 1 zł więcej »
Ogłoszenie chęci współpracy z tajemniczym blogerem oraz ujawnienie budżetu akcji wzbudziło wiele komentarzy oraz emocji. Blogerem, z którym marka Burger King nawiązała współpracę w ramach projektu komunikacyjnego, jest autor bloga Kominek.in oraz Kominek.tv.