GetResponse wprowadza za darmo Kreator Formularzy
Ponad 500 gotowych szablonów formularzy zapisu, możliwość dodawania własnych pól, zmiana kolorów, rozmiarów i kształtów oraz dostęp do statystyk – to kilka wyróżników dostępnego Kreatora Formularzy.
Ponad 500 gotowych szablonów formularzy zapisu, możliwość dodawania własnych pól, zmiana kolorów, rozmiarów i kształtów oraz dostęp do statystyk – to kilka wyróżników dostępnego Kreatora Formularzy.
Dotychczasowe działania marki zainspirowały marketerów Burger King w Polsce do przeprowadzenia kompleksowego projektu wizerunkowego opartego wyłącznie o kanały social media. Osią projektu będzie znany bloger, który wystąpi w nim jako ambasador marki.
Burger King:100 tysięcy złotych na współpracę z polskim blogerem więcej »
6 września ruszyła kampania wizerunkowa firmy Novem. Pod hasłem „Umów się z Novem na kawę” firma zachęca do zapoznania się z ofertą oraz prezentuje korzyści wynikające z reklamy efektywnościowej. Działania są prowadzone w internecie.
Grupa o2 wprowadza nowe formaty i integruje ofertę z serwisami MTV Network. Wszystkie zmiany mają uwzględniać nowe wytyczne IAB Polska.
Przemysław Mańkowski objął 1 września br. stanowisko dyrektora działu sprzedaży Trader.com (Polska). Będzie odpowiedzialny za sprzedaż bezpośrednią oferty serwisów internetowych oraz tytułów prasowych wydawanych przez Trader.com.
Przemysław Mańkowski dyrektorem sprzedaży w Trader.com więcej »
Wojciech Kosak-Główczewski objął stanowisko Dyrektora Działu Produkcji w agencji zjednoczenie.com, w której wcześniej pełnił funkcję Kierownika Działu IT.
Nowy dyrektor w agencji interaktywnej zjednoczenie.com więcej »
Koncern Deutsche Post zwiększa swoje zaangażowanie na rynku reklamy internetowej i przejmuje nugg.ad AG.nugg.ad AG jako spółka-córka Deutsche Post AG pozostanie niezależnym dostawcą usług targetingowych.
Deutsche Post stawia na reklamę internetową i przejmuje nugg.ad więcej »