MediaRun

SARE sprawdzi, jak korzystamy z e-maila

Właśnie rusza kolejne badanie dotyczące wykorzystania poczty elektronicznej w Polsce. Specjalizująca się w e-mail marketingu firma SARE już po raz czwarty przeanalizuje zmiany w sposobie jej użytkowania. Raport podsumowujący ukaże się tuż po wakacjach. Tegoroczne badanie ma dostarczyć szeregu praktycznych informacji, które pozwolą firmom podnieść jakość prowadzonych działań e-mail marketingowych. Zebrane wyniki pokażą, w jaki […]

SARE sprawdzi, jak korzystamy z e-maila więcej »

Mediarun.pl przejął Medialink.pl

Mediarun, wydawca Mediarun.pl, stał się jedynym właścicielem praw do serwisu Medialink.pl. Dzięki tej transakcji Mediarun.pl umacnia swoją pozycję na rynku niezależnych serwisów biznesowych. Umowa pomiędzy Piotrem Witkowskim, twórcą i dotychczasowym właścicielem serwisu Medialink.pl a Mediarun Sp. z o.o. podpisana została 23 listopada 2006 r. w Warszawie. Na jej mocy Mediarun Sp. z o.o. stała się

Mediarun.pl przejął Medialink.pl więcej »

Podsumowanie trzech lat e-mail marketingu

Już 90% internautów subskrybuje newslettery. Blisko połowa przedsiębiorstw korzysta z e-mail marketingu w realizacji swojej strategii marketingowej, a zaledwie 7% firm nie planuje wdrożyć takich działań – wykazują właśnie opublikowane wyniki trzeciej edycji badania SARE na temat wykorzystania poczty elektronicznej. Badanie SARE dotyczące wykorzystania poczty elektronicznej przez polskich internautów powtarzane jest corocznie, co pozwala na

Podsumowanie trzech lat e-mail marketingu więcej »

Poczta elektroniczna pod lupą

Specjalizująca się w e-mail marketingu firma SARE już po raz trzeci podjęła się zbadania, w jaki sposób Polacy korzystają z poczty elektronicznej. Ankieta dostępna jest od 12 czerwca do 16 lipca pod adresem www.sare.pl/ankieta. Tegoroczne badania mają dostarczyć szeregu praktycznych informacji, które pozwolą zainteresowanym podnieść jakość prowadzonych działań e-mail marketingowych. Patronat branżowy nad wydarzeniem objęło

Poczta elektroniczna pod lupą więcej »

Wykorzystanie e-maila przez polskich użytkowników

Mamy coraz więcej kont e-mailowych, otrzymujemy coraz więcej spamu, ale praktycznie nie wyobrażamy już sobie pracy bez poczty elektronicznej. Coraz chętniej subskrybujemy newslettery. To tylko część z wyników drugiego badania przeprowadzonego przez SARE na temat wykorzystania poczty elektronicznej przez polskich internautów. Badania wykazały, że 67 % respondentów posiada więcej niż jedno konto pocztowe. Większość z

Wykorzystanie e-maila przez polskich użytkowników więcej »

Scroll to Top