Megapanel PBI/Gemius

Wizaz.pl po liftingu

Koncentrujący się na zagadnieniach związanych z kosmetykami, zdrowiem i urodą serwis Wizaz.pl przeszedł znaczną transformacją. Zmienił się nie tylko wygląd, w tym logo, ale jednocześnie jego struktura i tematyka. Jak nas zapewniono – to dopiero początek zmian.

Wizaz.pl po liftingu więcej »

Plejada.pl najpopularniejszym wortalem show-biznesowym

Wortal Plejada.pl, wchodzący w skład grupy serwisów tematycznych Onet.pl – Styl Życia, odnotował we wrześniu bieżącego roku rekordowe wyniki oglądalności. Jak pokazują wyniki badania Megapanel PBI/Gemius, serwis odwiedziło w tym miesiącu ponad dwa miliony dwieście tysięcy użytkowników (tzw. „real users”). Wynik Plejady, pozwolił na osiągnięcie we wrześniu pozycji najpopularniejszej, samodzielnej witryny o takiej tematyce. Plejada.pl

Plejada.pl najpopularniejszym wortalem show-biznesowym więcej »

BUDOWNICTWOonline nowym liderem wśród biur sprzedaży

Tematyczna sieć reklamowa BUDOWNICTWOonline ma największy zasięg wśród witryn w kategorii Budownictwo i Nieruchomości. Należąca do Cormedia sieć wyprzedziła między innymi IDMnet, Adnet, GazetaDOM.pl czy ARBOmedia. Nowe dane przyniosła publikacja najnowszego badania Megapanel PBI/Gemius za sierpień 2008. Wśród internetowych biur sprzedaży w kategorii Budownictwo i Nieruchomości nastąpiła zmiana lidera. Największy zasięg ma tematyczna sieć reklamowa

BUDOWNICTWOonline nowym liderem wśród biur sprzedaży więcej »

Skapiec.pl uruchamia Sondi.pl – serwis z opiniami o produktach

Polski e-commerce zdominował trend nazywany social shoppingiem. Pod tym pojęciem kryje się podejmowanie decyzji o zakupie na podstawie zdania sieciowej społeczności.Z analiz firmy Gemius wynika, że przy podejmowaniu decyzji zakupowych z opiniami innych konsumentów liczy się aż 52 proc. polskich internautów. Trzy lata temu polscy internauci wymieniali się opiniami i poradami przede wszystkim za pośrednictwem

Skapiec.pl uruchamia Sondi.pl – serwis z opiniami o produktach więcej »

Bardzo dobre wyniki Bankier.pl

Pierwszy kwartał bieżącego roku był bardzo udany dla Bankier.pl S.A. Spółka utrzymała wysoką dynamikę wzrostu przychodów i osiągnęła w tym okresie ponad 4,3 miliona złotych przychodów ze sprzedaży, wypracowując przy tym 662 tysiące złotych zysku netto. W tym okresie zarządzany przez Spółkę portal Bankier.pl zanotował znaczny wzrostu zasięgu w kluczowej kategorii tematycznej: biznes, finanse, prawo

Bardzo dobre wyniki Bankier.pl więcej »

Scroll to Top