Michał Brański

Sfora.pl: węszymy w internecie

Od dziś wszystkie newsy znajdziesz w jednym miejscu – deklarują twórcy portalu Sfora.pl, nowego serwisu informacyjnego o2.pl, który zastąpił wiadomosci.o2.pl. To kolejny gest spółki w stronę ambitnego odbiorcy treści. – Wychodzimy na przeciw Internautom, którzy nie chcą tracić swojego czasu na przeglądanie dziesiątek stron, ale jednocześnie chcą mieć pewność, że nie umknęła im żadna ważna […]

Sfora.pl: węszymy w internecie więcej »

Planowo.pl – kolejny serwis społecznościowy o2.pl

Portal o2.pl kontynuuje strategię budowy serwisów społecznościowych,poświęconych wymianie informacji. Dzięki wzajemnej pomocy Internauci będą mogli uzyskać odpowiedzi na wiele pytań oraz otrzymać porady związane z budową domu, remontem mieszkania, czy ustawami prawnymi. „Wracamy w o2.pl do korzeni Internetu, czyli do budowania platform wymiany opinii i doświadczeń wokół mocno zdefiniowanych tematów. Wraz z Samosia.pl i PrawoSOS.pl

Planowo.pl – kolejny serwis społecznościowy o2.pl więcej »

Posrednio.pl – nowy serwis nie dla każdego

Portal o2.pl wprowadza nowy serwis ogłoszeniowy adresowany do rolników, przedsiębiorstw i inwestorów z branży rolnej oraz jej pokrewnych. W posrednio.pl zamieszczanie ogłoszeń jest całkowicie bezpłatne. Obecnie możliwych do wyboru jest kilkanaście kategorii, na przykład: agroturystyka, biopaliwa, maszyny i sprzęt czy nieruchomości. Tematyka usług internetowych dla rolnictwa, dotychczas pomijana przez duże podmioty z branży internetowej, doczekała

Posrednio.pl – nowy serwis nie dla każdego więcej »

Radar.pl porównuje najwięcej sklepów

Niecały rok po debiucie porównywarka cen Radar.pl przeszukuje oferty 1729 sklepów internetowych – więcej niż Nokaut, Skąpiec i Ceneo. Tak szybki rozwój to efekt między innymi silnego wsparcia portalu o2.pl oraz integracji z platformą handlową otwarte24.pl. Radar.pl może też zostać pierwszą polską porównywarką, która przekroczy granicę 2000 zintegrowanych sklepów. Liczy na to Michał Brański, członek

Radar.pl porównuje najwięcej sklepów więcej »

Radar.pl „namierzył” ponad milion klientów e-sklepów

Niecałe sześć miesięcy działalności Radar.pl pozwoliło zdobyć internetowym sklepom ponad 1,1 mln potencjalnych klientów. Właśnie tyle osób zdecydowało się sprawdzić ofertę danego sprzedawcy po wizycie na stronach porównywarki portalu o2.pl. Użytkownicy Radar.pl mają w czym wybierać. Aktualnie na łamach porównywarki można znaleźć ponad milion różnorodnych produktów z ponad 950 sklepów. Warto zaznaczyć, że w momencie

Radar.pl „namierzył” ponad milion klientów e-sklepów więcej »

Radar.pl – miesiąc później

Pod koniec października portal o2.pl uruchomił porównywarkę cenową Radar.pl, zapowiadając, że pod koniec I kwartału 2008 będzie numerem dwa na rynku, zaraz po Ceneo. Czy pierwszy miesiąc działalności serwisu pokazał, że tak będzie? Radar zadebiutował z bazą 220 tys. produktów ze 104 sklepów, jednak miał to być dopiero początek i liczba ta szybko miała się

Radar.pl – miesiąc później więcej »

o2.pl wzmacnia segment kobiecy

Poprzedni rok okazał się wyjątkowy dobry dla Kafeterii, kobiecego serwisu portalu o2.pl. W okresie od stycznia 2006 do stycznia 2007 zasięg magazynu wzrósł o 130% (wg wewnętrznych statystyk gemiusTraffic: z 525 tys. do 1,211 mln UU). Listopadowe badanie Megapanel PBI mówi o 812 tys.real users. Do wzrostu przyczyniły się aktywność i wkład czytelniczek, które w

o2.pl wzmacnia segment kobiecy więcej »

Scroll to Top