Michał Lach

K2 Internet poprowadzi e-marketing Fujifilm Polska

Firma Fujifilm Polska Distribution, lider fotografii tradycyjnej i cyfrowej, powierzyła agencji K2 Internet kompleksowe prowadzenie jednego z ważniejszych w ostatnim czasie, nowych projektów strategicznych w polskim internecie. Decyzja o współpracy z K2 Internet podjęta została przez Fujifilm w wyniku wieloetapowego przetargu, do którego zaproszono największe agencje interaktywne. K2 odpowiadać będzie za realizację strategii internetowej Fujifilm […]

K2 Internet poprowadzi e-marketing Fujifilm Polska więcej »

K2 Internet uruchamia strategiczny konsulting e-marketingowy

Z początkiem września, agencja K2 Internet rozpoczyna świadczenie usług doradczych z zakresu strategicznego zarządzania e-marketingiem. Podstawą tej działalności jest nowo utworzony dział konsultingu oraz unikalna Baza Wiedzy agencji. Dział konsultingu pracuje bezpośrednio dla klientów zewnętrznych oraz na rzecz firm obsługiwanych przez K2 Internet SA. Głównym obszarem jego specjalizacji jest projektowanie strategii marketingowych i sprzedażowych opartych

K2 Internet uruchamia strategiczny konsulting e-marketingowy więcej »

Crowley z K2

Crowley Data Poland, operator telekomunikacyjny, dostawca technologii dostępu do internetu i transmisji danych w Polsce, podpisał umowę z firmą K2 – dostawcą usług multimedialnych. Umowa dotyczy dostawy usług dostępu do Internetu w wersji Premium o przepustowości 1,5 Mb/s. Dzięki korzystaniu z sieci Crowley firma K2 uzyska znaczny wzrost szybkości i jakości korzystania z zasobów Internetu,

Crowley z K2 więcej »

K2 rozwija rynek e-mail marketingu

16 października 2002 r. w Warszawie odbyło się bezpłatne seminarium pod nazwą: „Osiągaj większe przychody dzięki marketingowi bezpośredniemu on-line”. Zainteresowanie przerosło oczekiwania K2 Internet – organizatora wydarzenia. Seminarium skierowane było do szefów i pracowników działów marketingu bezpośredniego. W czasie spotkania eksperci K2 omawiali zagadnienia związane z efektywnością marketingu bezpośredniego on-line (porównania z tradycyjnymi działaniami mailingowymi,

K2 rozwija rynek e-mail marketingu więcej »

Scroll to Top