Enovatis wyprzedza konkurencję

Opublikowano: 2 grudnia 2010. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Mimo drugiego trudnego dla branży roku i wynikających z tego spadków w sprzedaży Enovatis pozostaje liderem e-turystycznego rynku. Wrocławski Travelplanet.pl S.A. w połowie listopada ogłosił raport kwartalny za pierwszych 9 miesięcy tego roku. Enovatis S.A. jako spółka nie zobligowana do prezentacji swoich finansów po raz kolejny otwarcie publikuje swoje wyniki cząstkowe i porównuje je z giełdową konkurencją.

Hanna LaskowskaEnovatis wyprzedza konkurencję

Gdzie, z kim i dokąd? – wybory internautów w październiku 2010

Opublikowano: 8 listopada 2010. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Październik to miesiąc poszerzający ścisły sezon turystyczny. Kto w minionym miesiącu zyskał, a kto stracił? Dokąd, z kim, na ile i za ile? Jakie biura, oferty i rezydentów cenią najbardziej klienci internetowi? Portale turystyczne, Wakacje.pl i EasyGo.pl, jak co miesiąc dokonały analizy wyborów zakupowych swoich klientów.

Hanna LaskowskaGdzie, z kim i dokąd? – wybory internautów w październiku 2010

Wyniki finansowe za 10 miesięcy 2009 – EasyGo.pl i Wakacje.pl

Opublikowano: 19 listopada 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

EasyGo.pl i Wakacje.pl podsumowały wyniki swojej pracy po 10 miesiącach 2009 roku. Dynamika wzrostu sprzedaży internetowej utrzymała się na poziomie roku ubiegłego zaś w tradycyjnym kanale sprzedaży (Punkty Obsługi Klienta) spadła o 9 proc. Cała branża turystyczna może zamknąć ten rok spadkami na poziomie około 7-8 proc. Szacunkowe porównanie wyników sprzedaży internetowej trzech największych portali turystycznych w Polsce wskazuje na ponad dwu krotną przewagę EasyGo.pl i Wakacje.pl nad Travelplanet.

Hanna LaskowskaWyniki finansowe za 10 miesięcy 2009 – EasyGo.pl i Wakacje.pl

„Partnerska fuzja” EasyGo.pl i Wakacje.pl

Opublikowano: 30 czerwca 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , ,

Portale turystyczne Wakacje.pl i EasyGo.pl łączą swoje siły. Właściciele obu konkurujących ze sobą spółek właśnie podpisali umowę o partnerskiej fuzji. Dotychczasowe marki pozostaną na rynku jako znaki handlowe zarządzane przez ten sam Management. Proces konsolidacji ma potrwać kilkanaście tygodni. Firmy nie przewidują redukcji etatów.

Dawid Zaraziński„Partnerska fuzja” EasyGo.pl i Wakacje.pl