Jesienno-zimowa promocja AdTotal
Od dziś do końca roku klienci sieci AdTotal Wirtualnej Polski skorzystać mogą z promocji, która objęła kanał mobile oraz reklamę w telewizji Orange Sport i Orange Sport Info.
Od dziś do końca roku klienci sieci AdTotal Wirtualnej Polski skorzystać mogą z promocji, która objęła kanał mobile oraz reklamę w telewizji Orange Sport i Orange Sport Info.
Multimedialna, wieloekranowa sieć AdTotal, pozycjonowana w kategorii Premium, rozpoczęła sprzedaż kompleksowych rozwiązań reklamowych z zakresu mobilnego Internetu. Umożliwi to dotarcie z reklamą do znacznej części polskich użytkowników telefonów komórkowych.
Agencja Web Search Factory Polska websearchfactory.pl została nowym członkiem Interactive Advertising Bureau (IAB). WSF działa na polskim rynku od listopada 2006 roku. Jest agencją strategiczną zajmującą się marketingiem w sieci, stąd naturalne zainteresowanie działalnością IAB – funkcjonującym od 2000 roku stowarzyszeniem firm z branży interaktywnej, reklamowej oraz technologicznej. Nadrzędnym celem IAB jest edukacja rynku w
Biuro Reklamy Wirtualnej Polski wprowadza nową formę reklamową. Multiscreening, bo o nim mowa, jest nowością wśród reklamowych propozycji portali internetowych. Ta atrakcyjna forma integruje wizualnie „miejsce billboardowe” oraz marginesy serwisu internetowego, pozwalając jednocześnie na dynamiczną zmianę zastosowanej kreacji reklamowej. Reklama, zamieszczona na wybranej stronie portalu, polega na emisji serii kreacji flash, bądź .gif, zmieniających się
Biuro Reklamy Wirtualnej Polski wzbogaca swoją ofertę. Reklamodawcy zyskali właśnie dodatkowe narzędzie – wordlayer. 'Prawdziwą plagą tradycyjnych mediów jest zapping, skakanie z kanału na kanał widza nie tyle znudzonego, co z premedytacją unikającego długich bloków reklamowych. Stacje TV jednoczą siły, by przeciwdziałać problemowi i emitują reklamy mniej więcej o ustalonej porze. Internet daje nam w
Biuro Reklamy WP wzmocnili w ostatnich dniach nowi pracownicy, co kończy kilkumiesięczny proces reorganizacji biura. Na początku roku Joanna Pawlak, Dyrektor Pionu Marketingu i Sprzedaży Wirtualnej Polski, informowała o znacznych zmianach, które czekają Biuro Reklamy portalu. Stanowisko Kierownika Biura Sprzedaży dla Klientów Korporacyjnych WP objął Michał Tober, dotychczas pracownik CR Media Consulting. Przebudowano dział sprzedaży
Tuż po zmianach w strukturze Biura Reklamy, Wirtualna Polska przedstawia reklamodawcom nową ofertę reklamową. Nowy cennik będzie obowiązywał od 7 marca. Olbrzymi zasięg przekazu reklamowego, przestrzeń reklamowa powiększona o oglądalność Allegro, nowe ceny i zasady emisji reklam, całkiem odmienny od dotychczasowego model sprzedaży powierzchni reklamowej w serwisie Poczta.wp.pl – to zaledwie kilka spośród szeregu zmian wprowadzonych