Michał Tober

AdTotal mobilny

Multimedialna, wieloekranowa sieć AdTotal, pozycjonowana w kategorii Premium, rozpoczęła sprzedaż kompleksowych rozwiązań reklamowych z zakresu mobilnego Internetu. Umożliwi to dotarcie z reklamą do znacznej części polskich użytkowników telefonów komórkowych.

AdTotal mobilny więcej »

Web Search Factory Polska w IAB

Agencja Web Search Factory Polska websearchfactory.pl została nowym członkiem Interactive Advertising Bureau (IAB). WSF działa na polskim rynku od listopada 2006 roku. Jest agencją strategiczną zajmującą się marketingiem w sieci, stąd naturalne zainteresowanie działalnością IAB – funkcjonującym od 2000 roku stowarzyszeniem firm z branży interaktywnej, reklamowej oraz technologicznej. Nadrzędnym celem IAB jest edukacja rynku w

Web Search Factory Polska w IAB więcej »

Multiscreening w Wirtualnej Polsce

Biuro Reklamy Wirtualnej Polski wprowadza nową formę reklamową. Multiscreening, bo o nim mowa, jest nowością wśród reklamowych propozycji portali internetowych. Ta atrakcyjna forma integruje wizualnie „miejsce billboardowe” oraz marginesy serwisu internetowego, pozwalając jednocześnie na dynamiczną zmianę zastosowanej kreacji reklamowej. Reklama, zamieszczona na wybranej stronie portalu, polega na emisji serii kreacji flash, bądź .gif, zmieniających się

Multiscreening w Wirtualnej Polsce więcej »

Wordlayer – nowa forma reklamy w ofercie WP

Biuro Reklamy Wirtualnej Polski wzbogaca swoją ofertę. Reklamodawcy zyskali właśnie dodatkowe narzędzie – wordlayer. 'Prawdziwą plagą tradycyjnych mediów jest zapping, skakanie z kanału na kanał widza nie tyle znudzonego, co z premedytacją unikającego długich bloków reklamowych. Stacje TV jednoczą siły, by przeciwdziałać problemowi i emitują reklamy mniej więcej o ustalonej porze. Internet daje nam w

Wordlayer – nowa forma reklamy w ofercie WP więcej »

Zmiany w Biurze Reklamy WP

Biuro Reklamy WP wzmocnili w ostatnich dniach nowi pracownicy, co kończy kilkumiesięczny proces reorganizacji biura. Na początku roku Joanna Pawlak, Dyrektor Pionu Marketingu i Sprzedaży Wirtualnej Polski, informowała o znacznych zmianach, które czekają Biuro Reklamy portalu. Stanowisko Kierownika Biura Sprzedaży dla Klientów Korporacyjnych WP objął Michał Tober, dotychczas pracownik CR Media Consulting. Przebudowano dział sprzedaży

Zmiany w Biurze Reklamy WP więcej »

Nowy cennik reklam w WP

Tuż po zmianach w strukturze Biura Reklamy, Wirtualna Polska przedstawia reklamodawcom nową ofertę reklamową. Nowy cennik będzie obowiązywał od 7 marca. Olbrzymi zasięg przekazu reklamowego, przestrzeń reklamowa powiększona o oglądalność Allegro, nowe ceny i zasady emisji reklam, całkiem odmienny od dotychczasowego model sprzedaży powierzchni reklamowej w serwisie Poczta.wp.pl – to zaledwie kilka spośród szeregu zmian wprowadzonych

Nowy cennik reklam w WP więcej »

Scroll to Top